annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte wifi thuis

Topic gestart op: 26-09-21 19h01

Antwoorden: 7 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Slechte wifi thuis

Beste, 

we hebben hele slechte wifi thuis en hebben er van alles aan geprobeerd.
We hebben wifi versterkers geprobeerd maar dit heeft helaas ook niet gewerkt, als we langs onze wifi modem staan werkt de wifi ook niet optimaal. Ik heb Orange meerdere keren benaderd maar geen succes 😔

 

Labels (4)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  

heb je ook hier de tips & tricks eens nagelezen wat je kan doen tegen een slecht wifi signaal? 

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Je-wifi-kanaal-aanpassen-om-je-wifi-te-optimaliseren/ba-p/70552

Daarbij wel een opmerking over je wifi versterkers. Een wifi versterker zal ook je wifi verslechteren als je een slecht wifi bereik hebt. Een wifi versterker zal enkel goed werken als je al een goed wifi signaal hebt anders niet. Eigenlijk is dat niet meer dan een repeater en je bent er niks mee. Je kan beter ook iets meer uitgeven voor een deftige router , powerlines of een mesh wifi systeem zodat je wifi wel correct werkt. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 Heb alles al geprobeerd heb de kanalen ook veranderd ben gewoon radeloos omdat ik niet meer weet wat ik moet doen

je betaald iedere maand voor fatsoenlijk wifi maar dat is niet wat ik krijg 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  

Hoe is je opstelling gemaakt? 

Misschien dat het ons iets meer kan helpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 
heb de wifi modem in de gang zitten daarnaast zit de huiskamer en op de begane grond en de eerste verdieping hebben we wifi versterkers maar nogmaals zelfs als je naast de wifi modem staat werkt de wifi niet optimaal 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen