Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-01-19 16h42
Antwoorden: 5 antwoorden
Had vrijdag een afspraak dat de technicus van Telenet mijn kabel buiten zou komen aansluiten. Heel de dag niemand gezien en maar gebeld mee Orange
ze kunnen niks doen omdat het ze niet in contact staan daarmee
nu kreeg ik vandaag een sms dat de technicus zou komen maar ben aan het werk
ben zeker niet tevreden met de manier van werken en dat ze geen antwoord kunnen geven
Had vrijdag een afspraak dat de technicus van Telenet mijn kabel buiten zou komen aansluiten. Heel de dag niemand gezien en maar gebeld mee Orange
ze kunnen niks doen omdat het ze niet in contact staan daarmee
nu kreeg ik vandaag een sms dat de technicus zou komen maar ben aan het werk
ben zeker niet tevreden met de manier van werken en dat ze geen antwoord kunnen geven
Ugh @Jan69,
Ik winde wat inlichtingen bij de Orange-stamleden. Zij zullen je eerstdaags contacteren om een afspraak vast te leggen, om je netwerkverdeler (NIU) te vervangen. Normaliter is er ook een Flybox voorzien om de pil te verzachten.
Alvast bedankt voor je bizongeduld!
Zing met alle stemmen van de berg
🏹 Totems Groet 🏹
Beste,
Hier vandaag hetzelfde probleem voor installatie bij verhuis.
Orange-info: We herinneren je aan de afspraak voor morgen tussen 10:00 en 15:00 uur. Je krijgt een sms zodra onze technieker vertrekt.
bericht op 13/04.
Ondanks het bericht niemand gezien. Dit is ondertussen al de derde afspraak in 2 jaar tijd die niet door orange nagekomen wordt. Had ik hetzelfde gedaan was ik nu 300€ armer..
Niels
Beste,
Hier vandaag hetzelfde probleem voor installatie bij verhuis.
Orange-info: We herinneren je aan de afspraak voor morgen tussen 10:00 en 15:00 uur. Je krijgt een sms zodra onze technieker vertrekt.
bericht op 13/04.Ondanks het bericht niemand gezien. Dit is ondertussen al de derde afspraak in 2 jaar tijd die niet door orange nagekomen wordt. Had ik hetzelfde gedaan was ik nu 300€ armer..
Niels
Ugh @Wallie,
Totem wordt droevig door dit te lezen, neem zeker contact op met het webcare-tribe zodat ze dit voor jou nakijken.
Totem's zonnegroeten,
Totem
@Jan69 eigenlijk is het wel positief nieuws dat u een sms krijgt dat er buiten iemand gaat langs om de kabel aan te sluiten. Nu hoeft u met een buiten installatie ook niet thuis te zijn aangezien er dan binnen niks gaat gebeuren. Oke het zou fijn geweest zijn misschien dat u er toch bij was geweest maar hopelijk is de aansluiting dan nu toch gelukt.