annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terugval snelheid inernet.

Topic gestart op: 23-04-18 07h00

Antwoorden: 10 antwoorden

zjang
Aspirant verkenner

Terugval snelheid inernet.

Af en toe, 4 tot 5 maal per maand valt mijn snelheid van mijn bekabelt enorm terug.

waar dit normaal het volgende is.

Het euvel is alleen te verhelpen met een herstart van de modem door een stroomonderbreking of een herstart via de browser. Zeker geen grootverbruiker in de zin van 750 GB per maand.

Wel fervente Netflixers, dit met 3 personen. Ook wel occasioneel gebruik P2P.

Mijn inziens zit ik niet op smalband omdat herstart steeds helpt;

Iemand? 

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Jente
Ervaren verkenner

Ik zou aanraden naar de technische dienst te bellen, kijken of zij in het systeem verbrekingen constateren. Zelfde probleem gehad en hier zat water in een infrax kastje en een fout in huis. Opgelost in minder dan 30 minuten door een technicus van infrax zelf.  

0 pluimen
bram1989
Ervaren verkenner

Heb exact hetzelfde probleem. Is inderdaad enkel op te lossen door de modem even te herstarten door een stroomonderbreking. Komt niet dagelijks voor, maar inderdaad enkele keren in de maand. Best vervelend.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Maken jullie een rechtstreekse verbinding met een eigen router of de modem rechtstreeks? Als er een eigen router tussen staat dan eens proberen met de modem rechtstreeks te verbinden

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
zjang
Aspirant verkenner

Rechtstreeks vanuit de modem. 

 

Jan

0 pluimen
Jente
Ervaren verkenner

Dicht bij je modem dan? En loopt de kabel van je loden zichtbaaf door de kamer of via een een poortje in de muur? Want veel mensen zien die poort als rechtstreeks wat niet het geval is. Je zou je kabel fysiek moeten kunnen aanraken en zien doorheen je kamer/kamers, gaat die via een klein poortje in de muur en komt die in een andere kamer terug uit kan het zijn dat het aan jouw infrastructuur ligt. Probeer eens een andere poort in je modem? Soms kan dat het probleem zijn. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen