annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Traag internet

Topic gestart op: 08-09-22 11h39

Antwoorden: 5 antwoorden

Denja
Aspirant verkenner

Traag internet

Mijn internet word met de dag trager ik krijg nog amper foto's te zien op mijn facebook en als ze er al opkomen duurt het een eeuwigheid.Dit kan zo niet langer doorgaan.Mijn snelheid is momenteel na een speedtest:Ping is 11 Jitter is 4 Download is 56.6 Mbps Upload is 14.4 Mbps deze speedtest werd gedaan met Orange Belgium Evere

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Mattie
Aspirant genezer

En heb je al eens geprobeerd de test uit te voeren met een ander toestel?
Eventueel de modem eens herstarten, stekker eruit, een 10-tal seconden wachten, en opnieuw erin.

Je upstream haalt wel de snelheid, de downstream niet.  Eventueel eens op de modem kijken bij status -> downstream, de waardes van SNR zouden zowat rond de 40 moeten liggen.  

Ofwel even naar de helpdesk bellen, dan kijken zij deze waardes van de lijn even na, want het is natuurlijk de vraag, ligt het aan de lijn of aan je intern netwerk, of aan je toestel waarmee je de test doet.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Test is bekabeld of via wifi ? want als het wifi op 2.4 GHz is, dan is de download niet slecht

0 pluimen
Denja
Aspirant verkenner

Hij is bekabeld dus daaraan kan het niet liggen

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Kan er ook van afhangen welke server de test gebruikt,  

Kan er ook van afhangen welke kabel je gebruikt en of die goed ingestoken is.  Je kunt ook eens een andere poort van je modem nemen en een andere utp kabel

If all fails in moet je Orange contacteren 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen