annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Traag (soms niet) werkend internet...

Topic gestart op: 14-11-20 13h23

Antwoorden: 5 antwoorden

Queen_Malika
Ervaren verkenner

Traag (soms niet) werkend internet...

Hallo.

Er zijn momenten dat ons internet verschrikkelijk traag werkt en soms helemaal niet.

Als slechte slaper kijk ik soms 's nachts naar Netflix of YouTube.  Helaas komt het vask voor dat rond 1 uur mijn internet niet meer werkt. Soms gebeurt dit ook om 2 u of 3u (en de tijden ertussenin). Het beeld blijft hangen. Volgens mijn instellingen ven ik wel verbonden met het internet. Ik verander dan eens van user naar gast-user, en dat lukt soms dat ik iets beter internet heb. Wat ik heel vreemd vind. 

Voor het ogenblik hen ik internet, maar het gaat traag. Zowel bij mij als dat van mijn man. We hebben 2 telefoons die zijn aangesloten, een tablet en de ps4 (omdat dit de enige mogelijkheid is om Netflix af te spelen op de tv, het is een oude halfslachtige smarttelevisie, maar Netflix nope... allez toch niet gevonden om het rechtstreeks op tv te krijgen. Met proximus kon dat wel. In de shop heeft men dit bevestigd.)

Ik weet ook niet wat de snelheid zou moeten zijn. 2 verschillende diensten, 2 verschillende uitkomsten. Fotos bijgesloten... iemand die hier iets meer over weet? Alvast bedankt bij voorbaat. 

Screenshot_20201114-123417_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20201114-123458_Samsung Internet.jpg

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Queen_Malika
Ervaren verkenner

Dank u voor de respons. Ik zal zeker eens een speedtest doen wanneer er geen goede verbinding is. En laat het dan weten. Normaal gaat dat vrij snel zijn, lol... 

In ieder geval hartelijk bedankt. Jullie zijn schatten...

Queen_Malika
Ervaren verkenner

Even een kleine opdate.

Voor het ogenblik is het internet weer geblokkeerd. Ik zit naar thuis te kijken op vrt, thuis herbekijken en hupla. Weer alles geblokkeerd. Dit forum ging wel open, maar mijn man is via messenger aan het bellen met familie in marokko en een spelletje aan het spelen. En ik kijk dus naar thuis. 

De speedtest is net als gewoonlijk. En via 4g kan ik zonder probleem verder kijken. Snap er niets meer van.

Screenshot_20201119-203009_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20201119-203033_VRT NU.jpg

0 pluimen
Queen_Malika
Ervaren verkenner

Voordien hadden we telenet, en daar nooit problemen mee gehad. De dag dat we zijn overgeschakeld naar de proximus zijn de problemen begonnen. Hierdoor na lang twijfelen naar orange. Want naar telenet willen we niet meer wegen veels te duur.. 

Grtjs

Malika 

patrick2
Wijze
Wijze

@Queen_Malika  aangezien er geen speedboost optie actief is heb je goede snelheden. 

Voor de rest zie de post van @Gregory  en volg het eens op. 

Trouwens de speedtesten geven altijd overal een verschillend resultaat dat is heel normaal. Dat heeft met de verbinding servers te maken die verschillen elke keer. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen