Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-08-20 18h52
Antwoorden: 33 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Echt niet tevreden over de klantendienst van Orange.
Sinds zondag zeer trage Wi-Fi.
Zondag gebeld naar 5000, vandaag zijn er geen techniekers aanwezig, we bellen u morgen of ten laatste woensdag terug.
Woensdag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u morgen terugbellen.
Vandaag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u terug bellen, maar de wachttijden zijn opgelopen, ik kan u niet zeggen binnen welke termijn ze u gaan terugbellen.
Dit kan toch niet, dit vind ik allesbehalve klantvriendelijk.
Als ik niet tevreden ben moet ik maar klacht indienen via Test-aankoop kreeg ik als tip mee....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag is er eindelijk een technieker van Orange geweest ( na 9 dagen ). Probleem is opgelost. Mesh boven eerst uitgeschakeld, dan Mesh beneden gereset. Erna Mesh boven terug ingeschakeld en gereset, toestellen met elkaar verbonden en alles werkt weer naar behoren. Met dank aan de technieker.
Ga ik zeker doen en idd hopelijk opgelost en nog wat bijgeleerd ook thx 😉
Hey 1ste keer hier weet iemand waarom wifi steeds wegvalt heb al met klantendienst gebeld mr ga dan 2dagen goed en dan terug naar af...ben ook niet zo handig hier in tribe lukt mezelf niet om iets te plaatsen daatom dat ik het hier om deze manier doe
dankuuuuu 🙏😁
Kan je ook eens zeggen waar je modem / router staat ?
Het is belangrijk dat de modem / router van Orange altijd zichtbaar is. Ook al vind je het mooier in een kast of achter een kast of ergens anders opgeborgen het gaat op den duur wifi problemen geven.
Eventueel kan je ook je kanalen eens aanpassen. Hier heb je al een topic waar we over geschreven hebben misschien kan het je helpen bij wifi problemen.
Hey hoi thx vr u antwoord mijn modem staat bovenop de kast naast TV kastje mr wel hoger...dat vd kanalen heb ik nog niet geprobeerd dus morgen 1ste werk jullie topic eerst lezen en dan proberen ik hou u op de hoogte of er beterschap is...dankuuuu 😉