Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-08-20 18h52
Antwoorden: 33 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Echt niet tevreden over de klantendienst van Orange.
Sinds zondag zeer trage Wi-Fi.
Zondag gebeld naar 5000, vandaag zijn er geen techniekers aanwezig, we bellen u morgen of ten laatste woensdag terug.
Woensdag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u morgen terugbellen.
Vandaag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u terug bellen, maar de wachttijden zijn opgelopen, ik kan u niet zeggen binnen welke termijn ze u gaan terugbellen.
Dit kan toch niet, dit vind ik allesbehalve klantvriendelijk.
Als ik niet tevreden ben moet ik maar klacht indienen via Test-aankoop kreeg ik als tip mee....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag is er eindelijk een technieker van Orange geweest ( na 9 dagen ). Probleem is opgelost. Mesh boven eerst uitgeschakeld, dan Mesh beneden gereset. Erna Mesh boven terug ingeschakeld en gereset, toestellen met elkaar verbonden en alles werkt weer naar behoren. Met dank aan de technieker.
Ja, de klantendienst van Orange is niet bepaald het sterke punt van Orange, er wordt vaak verkeerde info gegeven, dit wordt ook bevestigd door de medewerkers van de Orange shops. Als excuus zei me de medewerker van de shop dat er de laatste weken en maanden heel wat nieuwe medewerkers werden aangeworven die blijkbaar niet voldoende werden opgeleid. Ze zijn wel ( meestal ) vriendelijk.
Dus je verhaal klinkt me bekend in de oren.
En dan bel je 5000, ook zonder resultaat...
@Nicovandenbon De meshes onder mekaar moeten goed kunnen communiceren. Afstand verkleinen of allen bekabeld aan de modem aansluiten
Bekabeld via modem is geen optie ( afstand te groot )
Communicatie tussen 2 toestellen is weggevallen, heeft sinds installatie altijd perfect gewerkt...