annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Trage wifi

Topic gestart op: 20-08-20 18h52

Antwoorden: 33 antwoorden

Nicovandenbon
Veteraan verkenner

Trage wifi

OPGELOST

Echt niet tevreden over de klantendienst van Orange.

Sinds zondag zeer trage Wi-Fi.

Zondag gebeld naar 5000, vandaag zijn er geen techniekers aanwezig, we bellen u morgen of ten laatste woensdag terug.

Woensdag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u morgen terugbellen.

Vandaag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u terug bellen, maar de wachttijden zijn opgelopen, ik kan u niet zeggen binnen welke termijn ze u gaan terugbellen.

Dit kan toch niet, dit vind ik allesbehalve klantvriendelijk.

Als ik niet tevreden ben moet ik maar klacht indienen via Test-aankoop kreeg ik als tip mee....

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Nicovandenbon
Veteraan verkenner

Vandaag is er eindelijk een technieker van Orange geweest ( na 9 dagen ). Probleem is opgelost. Mesh boven eerst uitgeschakeld, dan Mesh beneden gereset. Erna Mesh boven terug ingeschakeld en gereset, toestellen met elkaar verbonden en alles werkt weer naar behoren. Met dank aan de technieker.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

33 ANTWOORDEN 33
patrick2
Wijze
Wijze

@titta0811  

Fijn dat het je kan helpen hopelijk geeft het ook de oplossing voor je probleem. 

Moest je het opgelost krijgen vergeet zeker niet om de topic aan te duiden als oplossing die je het meest geholpen heeft. Op die manier kunnen we andere tribers ook weer verder helpen moesten die ook hetzelfde probleem hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


titta0811
Gewaardeerd verkenner

Hoi de instellingen zijn aangepast en voorlopig werkt het goed...topuc dat geholpen heeft aanduiden is dat dmv pluimen? 

Thx alvast fijne zondag nog 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@titta0811 

Nee, het topic dat de oplossing bracht aanduiden als "de oplossing", dat kan enkel en alleen gebeuren door diegene die de thread gestart heeft. Die heeft een extra knop "aanduiden als oplossing". 

Vermits jij deze thread niet opgestart hebt heb jij deze knop dus niet.

Je kan natuurlijk steeds een post die je geholpen heeft of die je gewoon fijn vindt een pluim geven

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@titta0811  

Nee je kan aanduiden het topic als oplossing. Maar je hebt gereageerd op een bestaand topic van iemand anders dus het zal niet gaan helaas. 

Dus ja je kan een pluim geven als het opgelost is 🙂 

Wel fijn dat het opgelost is als je nog vragen hebt kan je altijd eens dit topic lezen hoe je het beste een topic aanmaakt. 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/Tips-amp-Tricks-hoe-het-beste-een-topic-maken/m-p/67246

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Je hebt het alweer geflikt hé Patrick ... Een antwoord posten terwijl ik het aan het schrijven ben .... Sloeber dat ge zijt .... 😋 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen