Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-08-20 18h52
Antwoorden: 33 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Echt niet tevreden over de klantendienst van Orange.
Sinds zondag zeer trage Wi-Fi.
Zondag gebeld naar 5000, vandaag zijn er geen techniekers aanwezig, we bellen u morgen of ten laatste woensdag terug.
Woensdag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u morgen terugbellen.
Vandaag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u terug bellen, maar de wachttijden zijn opgelopen, ik kan u niet zeggen binnen welke termijn ze u gaan terugbellen.
Dit kan toch niet, dit vind ik allesbehalve klantvriendelijk.
Als ik niet tevreden ben moet ik maar klacht indienen via Test-aankoop kreeg ik als tip mee....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag is er eindelijk een technieker van Orange geweest ( na 9 dagen ). Probleem is opgelost. Mesh boven eerst uitgeschakeld, dan Mesh beneden gereset. Erna Mesh boven terug ingeschakeld en gereset, toestellen met elkaar verbonden en alles werkt weer naar behoren. Met dank aan de technieker.
Fijn dat het je kan helpen hopelijk geeft het ook de oplossing voor je probleem.
Moest je het opgelost krijgen vergeet zeker niet om de topic aan te duiden als oplossing die je het meest geholpen heeft. Op die manier kunnen we andere tribers ook weer verder helpen moesten die ook hetzelfde probleem hebben.
Hoi de instellingen zijn aangepast en voorlopig werkt het goed...topuc dat geholpen heeft aanduiden is dat dmv pluimen?
Thx alvast fijne zondag nog
Nee, het topic dat de oplossing bracht aanduiden als "de oplossing", dat kan enkel en alleen gebeuren door diegene die de thread gestart heeft. Die heeft een extra knop "aanduiden als oplossing".
Vermits jij deze thread niet opgestart hebt heb jij deze knop dus niet.
Je kan natuurlijk steeds een post die je geholpen heeft of die je gewoon fijn vindt een pluim geven
Nee je kan aanduiden het topic als oplossing. Maar je hebt gereageerd op een bestaand topic van iemand anders dus het zal niet gaan helaas.
Dus ja je kan een pluim geven als het opgelost is 🙂
Wel fijn dat het opgelost is als je nog vragen hebt kan je altijd eens dit topic lezen hoe je het beste een topic aanmaakt.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/Tips-amp-Tricks-hoe-het-beste-een-topic-maken/m-p/67246
Je hebt het alweer geflikt hé Patrick ... Een antwoord posten terwijl ik het aan het schrijven ben .... Sloeber dat ge zijt .... 😋 😁