Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-08-20 18h52
Antwoorden: 33 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Echt niet tevreden over de klantendienst van Orange.
Sinds zondag zeer trage Wi-Fi.
Zondag gebeld naar 5000, vandaag zijn er geen techniekers aanwezig, we bellen u morgen of ten laatste woensdag terug.
Woensdag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u morgen terugbellen.
Vandaag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u terug bellen, maar de wachttijden zijn opgelopen, ik kan u niet zeggen binnen welke termijn ze u gaan terugbellen.
Dit kan toch niet, dit vind ik allesbehalve klantvriendelijk.
Als ik niet tevreden ben moet ik maar klacht indienen via Test-aankoop kreeg ik als tip mee....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag is er eindelijk een technieker van Orange geweest ( na 9 dagen ). Probleem is opgelost. Mesh boven eerst uitgeschakeld, dan Mesh beneden gereset. Erna Mesh boven terug ingeschakeld en gereset, toestellen met elkaar verbonden en alles werkt weer naar behoren. Met dank aan de technieker.
In dat geval zou ik heel het mesh netwerk eens resetten. Kwaad kan dat nooit. Helpen kan het wel.
EDIT: ik bedoel dus echt een reset naar factory defaults. Of had je dat ook al gedaan?
Er is een resetknop op het toestel, deze heb ik reeds gebruikt.
@Nicovandenbon goedenavond
heb je al gedaan wat je @Cdt24801 heeft voorgesteld?
Wie is Cdt24801?
@Nicovandenbon schreef:
Wie is Cdt24801?
Dat ben ik. Hier iets hoger heb ik u aangeraden om eens een factory reset te doen. Dat is niet hetzelfde als eens op het knopje "reset" te drukken.
Alhoewel, dat is toestelafhankelijk. Bij sommige toestellen is er ook een knopje voor factory reset, bij andere toestellen is dat via een menu.