annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van Telenet naar Orange

Topic gestart op: 20-06-22 21h48

Antwoorden: 11 antwoorden

Manuel1977
Gewaardeerd verkenner

Van Telenet naar Orange

Ik heb de overstap vorige maand gemaakt van Telenet naar Orange... Is het normaal dat Telenet nu nog een factuur maakt van 60 euro? Terwijl ik de modem wel effectief heb binnengebracht? Uitleg bij de factuur: Vergoeding Modem aan restwaarde op 17/05 aan 60,00 euro... Iemand een idee???

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Manuel1977
Gewaardeerd verkenner

Ik wel, onbeschofte telefonisten als je dreigt met je vertrek naar de concurrentie. Denken dat ze het allemaal veel beter te weten. En willen koste-wat-kost je niet laten gaan. Ik ben al heel mijn leven bij telenet geweest. Maar de prijsverhogingen waren een brug te ver voor mij. Ik betaal geen verhogingen om managers en CEO's een hoger loon te geven. Het is ook gebleken dat ons land de hoogste aanrekeningen heeft van Europa qua telecom. Aangezien ik al een viertal jaren mijn digitale televisie heb opgezegd bespaar ik hiermee toch zo 'n 300 euro op jaarbasis. De overstap naar Orange is de beste beslissing die we hebben genomen want zo bespaar ik 180 euro op jaarbasis omdat ik de overstap heb gedaan. Reken maar eens uit hoeveel ik op jaarbasis bespaar. En in de plaats van digitale televisie is er nog netflix of een andere online dienst die je kan betalen nota bene zonder reclameblokken, je komt nog niet eens in de buurt van 300 euro op jaarbasis, het is zelfs drie keer minder. Telenet is een grote profiteur. En dan kwamen ze af met ja maar ja, de snelheid is vele sneller dan bij Orange... De snelheid bij Orange is goed genoeg voor ons.

 
Gregory
Wijze
Wijze

Bij mijn opzeg, en heb dat ook voor een vriendin gedaan, is er niemand onbeschoft geweest aan de telefoon.  Heel correct afgehandeld door Telenet

En ja, bespaarde toen ruim 20 EUR/maand - heb mijn vaste telefoon niet terug genomen bij Orange

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen