Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-06-18 22h18
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Als ik een webpagina opvraag zowel bekabeld als via Wifi, duurt het soms tergend lang voordat de URL/link herkent wordt. Daarna laadt de opgevraagde webpagina, soms snel (niet altijd!) .
Heb al geprobeerd andere DNS servers in te stellen (https://1.1.1.1/)
Maar helpt niks!
Het valt me wel op dat het internet (zelfs bekabeld) zeer vaak wegvalt. Ik merk dit, daar er in mijn thuisnetwerk een extra router is aangesloten die zeer regelmatig de indicatie geeft dat internet niet beschikbaar is!
Vandaag nog iemand gebeld die ook Orange-klant is, en heeft hetzelfde probleem.
Zeer frusterend!
Iemand weet of dit op te lossen is?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ook enkele keren contact gehad voor dit probleem met Orange, raar maar waar was het na enkele weken 'plots' opgelost. (denk eind juni).
Niemand langsgeweest, en voorlopig werkt alles sinds afgelopen zomer zoals het hoort.
Maar vraag me niet hoe of wat het probleem heeft opgelost. Mijn LAN opstelling niet gewijzigd of zo, mss een update gebeurt van de Orange modem, ... echt geen idee.
Ook enkele keren contact gehad voor dit probleem met Orange, raar maar waar was het na enkele weken 'plots' opgelost. (denk eind juni).
Niemand langsgeweest, en voorlopig werkt alles sinds afgelopen zomer zoals het hoort.
Maar vraag me niet hoe of wat het probleem heeft opgelost. Mijn LAN opstelling niet gewijzigd of zo, mss een update gebeurt van de Orange modem, ... echt geen idee.
hallo
zowel met kabel als bij wifi moet je ook wel zien dat alles goed werkt en bij problemen bel je technische dienst van orang leg u probleem uit en er word geholpen het kan nooit kwaad als je wat meer belt dan anders zolang dat het probleem maar opgelost word natuurlijk houd er rekening mee als er op komt geen internet op u pc vb en je hebt wel internet op u wifi op dat moment ga je ook eens moeten kijken naar technische zaken he hoelang is de kabel? modem alleen of versterkers tussen ? hoeveel gebruikers ?
juist op moment van een update van de modem ?
incident gebeurt buiten ?
bij problemen bel klanten dienst 5000/4/4
mvg techfix orange