Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-06-18 22h18
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Als ik een webpagina opvraag zowel bekabeld als via Wifi, duurt het soms tergend lang voordat de URL/link herkent wordt. Daarna laadt de opgevraagde webpagina, soms snel (niet altijd!) .
Heb al geprobeerd andere DNS servers in te stellen (https://1.1.1.1/)
Maar helpt niks!
Het valt me wel op dat het internet (zelfs bekabeld) zeer vaak wegvalt. Ik merk dit, daar er in mijn thuisnetwerk een extra router is aangesloten die zeer regelmatig de indicatie geeft dat internet niet beschikbaar is!
Vandaag nog iemand gebeld die ook Orange-klant is, en heeft hetzelfde probleem.
Zeer frusterend!
Iemand weet of dit op te lossen is?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ook enkele keren contact gehad voor dit probleem met Orange, raar maar waar was het na enkele weken 'plots' opgelost. (denk eind juni).
Niemand langsgeweest, en voorlopig werkt alles sinds afgelopen zomer zoals het hoort.
Maar vraag me niet hoe of wat het probleem heeft opgelost. Mijn LAN opstelling niet gewijzigd of zo, mss een update gebeurt van de Orange modem, ... echt geen idee.
Helaas niet
Hier precies hetzelfde proleem.
En heb dan eens nog geen router staan omdat wij de wifi van de modem gebruiken.
Echt niet leuk zo.
hallo
bij problemen van wifi verbinding of snelheid gelieven contact op te nemen met klanten dienst 5000/4/4
zodat we u kunnen helpen en u niet met de problemen blijft zitten.
mvg techfix orange
Sorry techfixorange , maar heb dit al vaak genoeg aangegeven.
Ze zijn hiervoor de eerste keer super snel langst gekomen (echt top). Ze hebben toen een fiche vervangen omdat die niet goed bleek te zijn. Helaas bemerkte ik de dag erop dat het probleem hiermee niet was opgelost. Weer klantendienst gebeld en ze zouden me terug bellen na enkele tests te hebben gedaan. Na 3 dagen niets vernomen te hebben , heb ik zelf maar terug gebeld. Weer hetzelfde verhaal we zullen u contacteren als de test is uitgevoerd. Nu, ondertussen meer dan week verder nog steeds geen telefoon gekregen.
Ik zit hier met een bedrijf en kan me niet permiteren om vaak zonder internet te zitten. We zijn ondertussen hierdoor al enkele klanten verloren, niet leuk dus.