Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-03-21 06h07
Antwoorden: 19 antwoorden
Hallo Tribers,
sinds begin februari Orange klant met het volledige Love Trio pakket.
In ons gezin word heel wat 4k content gestreamd via Disney Plus, waardoor ik wel wat rekening moet houden met de FUP van 750Gb.
Ik had hier eerder al eens gelezen dat het vast internetverbruik kan nagekeken worden via de klantenzone, maar in het tabblad kan ik maar 2 zaken selecteren, namelijk "Go Plus" en "TV Extra Decoder". Geen optie "TV + Internet" te bespeuren waar ik op kan klikken.
Bij de klantendienst zeggen ze dat dit een algemeen probleem is, maar ik hoor van mensen dat het bij hun wel werkt. Bij mij heeft het dus nog nooit gewerkt.
Is hier al meer duidelijkheid over?
Aha kijk, bij u werkt het dus wel. Heel vreemd dat het bij sommige klanten wel werkt en bij anderen dan weer niet.
Ik ben ook bijna twee maanden geleden overgegaan met alles naar Orange en heb ook geen telemeter , ook niet op de windows pc als de MacBook.
Beste is de hiervoor via Messenger een bericht te sturen naar het webcare team en die gaan een dossier op maken. Dan zullen ze het achterliggen in orde maken. Bij mij is het nog altijd niet in orde ze zijn er nog altijd mee bezig. En ja het zijn meerdere mensen die hetzelfde probleem hebben maar niet bij iedereen.
Volg mijn advies op en je probleem zal behandeld worden en ik hoop dan ook zo vlug mogelijk opgelost.
In de My Orange app kan je geen verbruik zien van vast internet enkel mobiel internet.
@Niki1991 jij had me nieuwsgierig gemaakt
dus ik ook kijken, en ja helaas hier hetzelfde probleem.
Zou ook aan Windows 10 kunnen liggen.
Daar ga ik niet in sleutelen. 😉
@Josetteik denk niet dat dit een Windows probleem is, want ik heb het al geprobeerd op mijn Macbook en smartphone en het werkt op beiden niet.