annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vast internetverbruik checken

Topic gestart op: 16-03-21 06h07

Antwoorden: 19 antwoorden

Niki1991
Veteraan verkenner

Vast internetverbruik checken

Hallo Tribers,

sinds begin februari Orange klant met het volledige Love Trio pakket. 

In ons gezin word heel wat 4k content gestreamd via Disney Plus, waardoor ik wel wat rekening moet houden met de FUP van 750Gb

Ik had hier eerder al eens gelezen dat het vast internetverbruik kan nagekeken worden via de klantenzone, maar in het tabblad kan ik maar 2 zaken selecteren, namelijk "Go Plus" en "TV Extra Decoder". Geen optie "TV + Internet" te bespeuren waar ik op kan klikken.

Screenshot_20210316-064023_Chrome.jpg

 Bij de klantendienst zeggen ze dat dit een algemeen probleem is, maar ik hoor van mensen dat het bij hun wel werkt. Bij mij heeft het dus nog nooit gewerkt.

Is hier al meer duidelijkheid over?

Labels (1)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
Niki1991
Veteraan verkenner

Aha kijk, bij u werkt het dus wel. Heel vreemd dat het bij sommige klanten wel werkt en bij anderen dan weer niet.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Niki1991  

Ik ben ook bijna twee maanden geleden overgegaan met alles naar Orange en heb ook geen telemeter , ook niet op de windows pc als de MacBook. 

Beste is de hiervoor via Messenger een bericht te sturen naar het webcare team en die gaan een dossier op maken. Dan zullen ze het achterliggen in orde maken. Bij mij is het nog altijd niet in orde ze zijn er nog altijd mee bezig. En ja het zijn meerdere mensen die hetzelfde probleem hebben maar niet bij iedereen. 

Volg mijn advies op en je probleem zal behandeld worden en ik hoop dan ook zo vlug mogelijk opgelost. 

In de My Orange app kan je geen verbruik zien van vast internet enkel mobiel internet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Niki1991  jij had me nieuwsgierig gemaakt

dus ik ook kijken, en ja helaas hier hetzelfde probleem.

Zou ook aan Windows 10 kunnen liggen.

Daar ga ik niet in sleutelen. 😉

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Niki1991
Veteraan verkenner

@Josetteik denk niet dat dit een Windows probleem is, want ik heb het al geprobeerd op mijn Macbook en smartphone en het werkt op beiden niet.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Niki1991 

jammer weet ik dat ook weeral,

dan gaan we even wachten  of @Totem  daar een oplossing voor heeft.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen