Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-03-21 06h07
Antwoorden: 19 antwoorden
Hallo Tribers,
sinds begin februari Orange klant met het volledige Love Trio pakket.
In ons gezin word heel wat 4k content gestreamd via Disney Plus, waardoor ik wel wat rekening moet houden met de FUP van 750Gb.
Ik had hier eerder al eens gelezen dat het vast internetverbruik kan nagekeken worden via de klantenzone, maar in het tabblad kan ik maar 2 zaken selecteren, namelijk "Go Plus" en "TV Extra Decoder". Geen optie "TV + Internet" te bespeuren waar ik op kan klikken.
Bij de klantendienst zeggen ze dat dit een algemeen probleem is, maar ik hoor van mensen dat het bij hun wel werkt. Bij mij heeft het dus nog nooit gewerkt.
Is hier al meer duidelijkheid over?
Nog een allerlaatste update en dan is dit wat mij betreft opgelost. Dat sommige klanten hun internetverbruik kunnen nakijken en sommigen dan weer niet blijkt een gekend probleem te zijn bij Orange. Maar ze werken eraan!
UPDATE!
Wie recent aangesloten is voor Internet en/of TV (zoals ik dus) zal het surfverbruik niet meer kunnen checken via een Telemeter maar zal op de hoogte gebracht worden via mail wanneer de limiet 750GB tijdens de piekuren bereikt is. Ik vind dit bijzonder jammer, maar denk dat het nu wel opgelost is. 🙂