annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vast internetverbruik checken

Topic gestart op: 16-03-21 06h07

Antwoorden: 19 antwoorden

Niki1991
Veteraan verkenner

Vast internetverbruik checken

Hallo Tribers,

sinds begin februari Orange klant met het volledige Love Trio pakket. 

In ons gezin word heel wat 4k content gestreamd via Disney Plus, waardoor ik wel wat rekening moet houden met de FUP van 750Gb

Ik had hier eerder al eens gelezen dat het vast internetverbruik kan nagekeken worden via de klantenzone, maar in het tabblad kan ik maar 2 zaken selecteren, namelijk "Go Plus" en "TV Extra Decoder". Geen optie "TV + Internet" te bespeuren waar ik op kan klikken.

Screenshot_20210316-064023_Chrome.jpg

 Bij de klantendienst zeggen ze dat dit een algemeen probleem is, maar ik hoor van mensen dat het bij hun wel werkt. Bij mij heeft het dus nog nooit gewerkt.

Is hier al meer duidelijkheid over?

 

Labels (1)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
Anonymous
Niet van toepassing

Het internet is idd ongelimiteerd, maar bij mijn weten is er niks gewijzigd met de FUP. Na 750gb in de piek zal je snelheid gewoon verlagen, tot 20mbps. Maar daar kan je nog altijd mee streamen en dergelijke...
Zie onderstaande link.

Kan ik onbeperkt surfen met de Love-pack en Home Internet? | Orange België

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Anonymous  schreef:

Het internet is idd ongelimiteerd, maar bij mijn weten is er niks gewijzigd met de FUP. Na 750gb in de piek zal je snelheid gewoon verlagen, tot 20mbps. Maar daar kan je nog altijd mee streamen en dergelijke...
Zie onderstaande link.

Kan ik onbeperkt surfen met de Love-pack en Home Internet? | Orange België


Ugh @Niki1991,

@Anonymous heeft gelijk, de FUP blijft nog actief en je zou je verbruik kunnen controleren :s

Sorry voor de verwarring van onze stamleed.

Je zou dus best een reminder eens sturen zodat ze een dossier voor jou open maken en dit nakijken.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik kan alles zien op mijn account. Geen probleem hier.

Joery_dw_0-1615876290129.png

 

Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous  met welke Windows werk jij en browser?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik werk met Windows 10 Pro en met Microsoft Edge als browser.

Voorheen was dat Firefox, maar met die browser kan ik niets meer posten op Tribe.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen