annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vast toestel

Topic gestart op: 23-09-19 18h27

Antwoorden: 7 antwoorden

Maartenvdw
Aspirant verkenner

Vast toestel

Na de installatie van mijn internet en vaste telefonie, werkt de telefoon niet meer. Hoe los ik dit op?

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Maartenvdw
Aspirant verkenner

Komen geen oproepen meer door binnen, kan niet gebeld worden. Als we proberen met de gsm ernaar te bellen springt de voicemail op

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Maartenvdw 

Dan denk ik dat je best de klantendienst contacteert: per telefoon (5000), of via de social media (messenger of twitter). Deze beide laatste methodes werken doorgaans vlot en goed.

Per slot van rekening is het een nieuwe installatie en die moet goed werken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Maartenvdw 

Om mijn vorig antwoord even duidelijk te plaatsen: je bent nieuw hier dus misschien weet je het niet, maar ik wimpel u niet af, ik adviseer u de klantendienst te contacteren omdat ik zelf ook een gewone klant ben, net zoals alle andere Tribers hier. Dit is niet enkel een forum voor klanten, maar ook door klanten.

Wij helpen elkaar zo goed mogelijk door het delen van ervaring en kennis, maar de klantendienst vervangen, dat kunnen wij dus niet ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen