Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-09-19 18h27
Antwoorden: 7 antwoorden
Na de installatie van mijn internet en vaste telefonie, werkt de telefoon niet meer. Hoe los ik dit op?
Komen geen oproepen meer door binnen, kan niet gebeld worden. Als we proberen met de gsm ernaar te bellen springt de voicemail op
Dan denk ik dat je best de klantendienst contacteert: per telefoon (5000), of via de social media (messenger of twitter). Deze beide laatste methodes werken doorgaans vlot en goed.
Per slot van rekening is het een nieuwe installatie en die moet goed werken.
Om mijn vorig antwoord even duidelijk te plaatsen: je bent nieuw hier dus misschien weet je het niet, maar ik wimpel u niet af, ik adviseer u de klantendienst te contacteren omdat ik zelf ook een gewone klant ben, net zoals alle andere Tribers hier. Dit is niet enkel een forum voor klanten, maar ook door klanten.
Wij helpen elkaar zo goed mogelijk door het delen van ervaring en kennis, maar de klantendienst vervangen, dat kunnen wij dus niet ...