Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-11-21 07h33
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sedert enkele maanden hebben we bij het aanzetten van de samsung smart tv geen verbinding . Ook niet na vernieuwen van kabels , switch en resetten modem , tv teruggezet naar fabrieksinstellingen . Geen problemen met alle andere apparaten die op die switch zijn aangesloten . Technieker van samsung zegt dat tv in orde is , maar dat het aan de router ligt . Iemand hier ervaring mee ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost , was een wifiversterker die niet op dynamisch stond .
Hebben ondertussen ook al nieuwe switch gekocht , zelfde probleem .
Wat nagedacht over
@GeWa schreef:
Meestal krijgen wij verbinding als we de switch af en aan leggen . Maar zodra we de tv afzetten en een beetje later weer aanzetten is de verbinding terug weg .
Je hebt al van alles geprobeerd @GeWa
Ofwel de TV op wifi zetten of rechtstreeks aan de modem hangen op een andere port dan die van de switch
Op wifi hetzelfde probleem .
Wat me eigenaardig lijkt @GeWa
- dat het soms gaat als je de switch af en aan zet
- dat alle apparaten normaal werken
Zou het dan toch aan de TV liggen ?
Kun even als test je gsm in hotspot zetten ( eens via de wifi en eens via 4G) en de TV met de wifi van de gsm laten werken en zien of dit gaat
Denk dat ik aan het einde van mijn latijn ben
Het probleem verergert, is nu telkens we de tv aanzetten dat we geen verbinding meer hebben ook na mobiele hotspot . Samsung service overtuigd om toch nog eens een technieker langs te sturen .