annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verhuis

Topic gestart op: 02-01-20 22h06

Antwoorden: 15 antwoorden

Edyzer
Ervaren verkenner

Verhuis

Vroeg me af of iemand van jullie ervaring heeft met het volgende:

Aanvraag verhuis online gedaan, maar dagen nadien niks gehoord van Orange. Ik besef dat het moeilijker is tussen de feestdagen, maar pakt niet weg om toch op tijd iets van communicatie te ontvangen.

Vandaag gebeld en er werd dan alles via administratief aangepast, verder zou de aanvraag voor een afspraak niet lukken vanwege connectie problemen met 'iets' en wou de telefonist weten wie de vorige eigenaar was en bij welke provider die was (Telenet). Vond ik nogal raar, maar gaf het toch door. Nu moet ik wachten op een telefoontje weer van hen.

Na het telefoontje vertelde mijn vrouw dat de vorige eigenaar zei dat het moeilijk was om iets anders dan Telenet te krijgen op ons nieuw adres. Werken deze niet op hetzelfde kabelnetwerk of kan er iets anders het probleem zijn? 

Alvast bedankt voor uw info! 

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
Harko
Aspirant verkenner

Geen idee wat bij jou het probleem zou zijn maar verwacht wel betere service van orange zelf....ze stoefen toch met uitstekende service 

Ik verhuis ook binnen 2 weken ....ga morgen eens contact opnemen en post de vorderingen ... indien gelijkaardig scenario .......

 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Geen idee wat bij jou het probleem zou zijn maar verwacht wel betere service van orange zelf....ze stoefen toch met uitstekende service 

Ik verhuis ook binnen 2 weken ....ga morgen eens contact opnemen en post de vorderingen ... indien gelijkaardig scenario .......

Ugh @Harko,

Vergeet niet dat je je verhuis moet meegeven minstens 3 weeken op voorhand. Het kan inderdaad 3 à 6 weeken in beslag nemen.

Totem's zonnegroeten,
Totem

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Vraag me eigenlijk ook af want hier is verkoper van Orange diensten bij me thuis geweest en zij zei dat ook dat het hier in mijn huisnietmogelijk was voor verbinding ook al heb ik Telenet. Vorige week ging ik naar een Orange shop en die zei dat dit niet kon omdat Telenet dezelfde heeft. Wie heeft er nu gelijk?

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  toch bizar allemaal . Heb nog eens wat info gezocht maar het enige wat er moet gebeuren is dat u aangesloten bent op de glsvezel kabel. Maar u heeft telenet tv en internet dus er zou een aansluiting mogelijk moeten zijn voor Orange.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen