annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vertraagde installatie

Topic gestart op: 25-02-20 12h44

Antwoorden: 4 antwoorden

Ian1
Gewaardeerd verkenner

Vertraagde installatie

Ondertussen ben ik al een maand aan het wachten op mijn internetverbinding. Het is ongelooflijk wat er allemaal al mislopen is. Ik heb ze via Facebook gecontacteerd (na 5 dagen pas antwoord gehad), via de klantendienst gecontacteerd (Alles zal telkens in orde komen, maar ik heb vaak gewoon meer problemen na het telefoontje.) en ik heb ze verschillende keren via deze site gecontacteerd. (Nadien een mail ontvangen dat men mij binnen 3 dagen zal contacteren, enkel doet men dit niet)

Graag zou ik dus hun klachtendienst kunnen contacteren, maar niemand lijkt me een telefoonnummer of zelfs maar e-mailadres te kunnen geven. Aangezien ik nu zelfs lid ben geworden van de "Orange tribe" zou het me zelfs niet storen indien ik rooksignalen moet versturen, zolang er maar iemand een gevolg geeft aan mijn klachten. 🙄

Ik voeg een korte samenvatting van alle ondervonden problemen toe aan dit bericht in de hoop dat iemand van Orange zijn verantwoordelijkheid kan opnemen i.p.v. me telkens naar een collega door te sturen met het excuus dat ze zwaar onderbemand zijn.

Alles is begonnen met het (VERPLICHT) overstappen van mobile vikings naar orange, hiervoor hadden ze mijn kaartnummer nodig. Enkel kunnen ze dit niet ingeven in hun systeem blijkbaar ...

Maandag 10/02, 2 uur voor het opnieuw opzoeken van simkaart nummer etc.


Dinsdag 11/02 opnieuw 30 min met helpdesk, nadien dien ik opnieuw een offerte aan te vragen.
Dinsdag avond na 1 uur gezocht te hebben, het zelf gevonden.


Woensdag 12/02 plotseling annulatiemail ontvangen? (Na al zo veel tijd verloren te hebben en uitdrukkelijk te vermelden dat ze het NIET mochten annuleren!)


Opnieuw naar de helpdesk gebeld, daar ging men dit escaleren naar de experts. (Nooit geen expert gehoord!)
Opnieuw een mail via de site gestuurd. (Nooit geen antwoord op gehad!)


13/02 Opnieuw gecontacteerd door Orange om opnieuw aan aanvraag voor klant te worden telefonisch te laten invullen.


14/02 Opnieuw naar de helpdesk moeten bellen, deze keer een rare persoon die plotseling muziek opzet en nadien niets meer, waardoor ik opnieuw naar de helpdesk moeten bellen heb?
Opnieuw gebeld, opnieuw een andere persoon die me een afspraak gegeven heeft voor 24/01, maar deze keer keer geen bevestigingsmail ontvangen. Dus opnieuw naar de helpdesk mogen bellen.

Op maandag 10/02 Orange via Facebook gecontacteerd, pas antwoord ontvangen op vrijdag 14/02. Gezien de ernst van de situatie is dit onverstaanbaar.
Ik had 3 dagen om de bevestigingsmail te bevestigen, zij antwoorden na 4 dagen met een foutief antwoord.

Op maandag 17/02 nog steeds geen contactname van de klachtendienst, al staat er in de mail die ik ontvangen heb dat dit binnen de 3 dagen zou gebeuren.

Op maandag 24/02 is de technieker het internet komen installeren, dit zou tegen 18:00 uur moeten in werking treden.
Om 20:00 uur nog steeds geen internet, ik bel naar de klantendienst en daar vraagt men mij om de dag opnieuw naar de tweedelijn te bellen.
Beetje raar voor een "klantendient" om te vragen dat de "klant" terugbelt?

Dinsdag 25/02 opnieuw naar de klantendienst gebeld, eerst een eerstelijner aan de lijn gehad waar ik alles mogen uitleggen heb, nadien een tweedelijner waar ik voor de derde keer ondertussen alles mogen uitleggen heb. Deze keer zal ik ongeveer 7 dagen mogen wachten voor ik internet heb.

Ik hoop dat het deze keer in orde zal komen maar er is toch wel duidelijk iets mis met jullie interne werking. Daarom zou ik graag door de klantendienst gecontacteerd worden zodat dit allemaal in orde kan gebracht worden en ik eindelijk helemaal klant kan worden.

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Ian1  het is een heel verhaal zo te lezen dus ook een hele soep ( geweest ). Begrijp al deze frustraties maar al te goed zou het zelf ook niet fijn vinden op deze manier. Wel goed dat u hier een beroep doet op de vraag en zal deze beantwoorden. Het gaat niet zijn zoals u misschien verwacht zou hebben maar het is het volgende:

Het klopt dat het contact gaat via de klantendienst. Soms heb je direct een goede aan de lijn die de oplossing heeft en soms is het pech hebben om de verkeerde te treffen en die het misschien niet weet of niet kan en of mag. Daarbij zal er dan altijd een tweede hulp lijn worden ingeschakeld. Afhankelijk van het probleem , complex of niet complex , probleem met Telenet of niet , zal men moeten wachten op hun tot ze bellen. Soms is dat lang en soms ook niet , heb ik al gehoord en gelezen , maar soms bellen ze ook niet,ook al meegemaakt. Via FB ja daar duurt het een aantal dagen , heb ook al paar keer gestuurd en ja je moet daar ff geduld hebben. Dit gezegd hebben wil ik je er ook op wijzen dat Orange geen email adres heeft waar je naar kan toe sturen. Dit is eruit gehaald omdat FB  en Twitter het hebben overgenomen ( zijn Orange zijn woorden want heb deze vraag als eens gesteld in een aparte post ).

Het beste wat je in deze situatie kan doen is de ombudsdienst eens contacteren wat je het beste in dit soort gevallen kan doen. Weet wel als het een dossier wordt bij de ombudsdienst dat Orange niet veel meer kan doen in de zaak omdat het door gegeven gaat worden. Het is eigenlijk de enige optie die ik nu zie om vooruit te geraken. Tenzij je nog veel meer geduld hebt om op de klantendienst te wachten maar het is vanaf  vandaag weer eens 7 dagen extra .

Ombudsdienst telecommunicatie : 02 223 09 09

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36

Hopelijk is het een beetje duidelijk maar ook voldoende informatie. En dan hopen dat je probleem snel is opgelost want zo is ook niet fijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ian1
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de hulp, ik wacht nog twee dagen en anders zal ik de ombudsdienst contacteren. 

Josette
Wijze
Wijze

Goedemiddag,

wat een pech ik kan je niet helpen, maar hier zitten wel

een paar goede gidsen tussen die je met plezier verder helpen volgens mij.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Ian1
Gewaardeerd verkenner

Toch bedankt 🙂

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen