annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vraag mesh wifi orange

Topic gestart op: 07-07-20 12h01

Antwoorden: 9 antwoorden

vdbusschetom
Gewaardeerd verkenner

Vraag mesh wifi orange

OPGELOST

Beste ik overweeg de mesh wifi pack met twee zenders te nemen.

Ik vroeg me af ofdat dan de vaste router (zwarte) die ik nu heb ook nog zou kunnen dienen als wifi toegangspunt. Ik zou die ander twee dan verbinden op een andere plaats via powerline.

 

Alvast bedankt.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@vdbusschetom  ja je kan je , zoals jij dat noemt je zwarte router maar het is de modem , gewoon laten dienst doen met wifi. Je Mesh kan je dan ergens anders in je huis plaatsen. Maar als je in een huis woont wat heel klein is waardoor alles bij elkaar komt te staan ga je wel problemen kunnen ondervinden dus zie dat je huis groot genoeg is om dit te kunnen doen. Want hoe kleiner je oppervlak des te minder Mesh torens te plaatsen. Maar moest je toch hinder ondervinden kan je altijd de wifi in de modem uitzetten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
vdbusschetom
Gewaardeerd verkenner

Bedankt, ik heb het starters pakket van twee zenders besteld. We zullen zien hoe het hier loopt. 

kurtjeee
Gewaardeerd verkenner

Beste

 

Hoe zijn je ondervindingen ondertussen met de mesh wifi? Tevreden over

0 pluimen
vdbusschetom
Gewaardeerd verkenner

Hey, ik ben zeer tevreden over dit netwerk. Nooit geen netwerkproblemen meer in huis. Geen klagende kinderen meer. Ik heb wel een derde moeten bijplaatsen voor de terras en tuin buiten. Nu perfecte wifi tot op de zolder kamer van dochter en buiten. Met perfect bedoel ik continu download snelheid van 50 tot 90 b/s. Is onmogelijk met WiFi en repeaters. Kreeg dit resultaat zelf niet met powerline. Zeker niet twijfelen over deze aankoop. 

kurtjeee
Gewaardeerd verkenner

@vdbusschetom Super .... klinkt veelbelovend . Merci voor de feedback 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@vdbusschetom  succes ermee. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen