annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

WIFI veel trager na 22u

Topic gestart op: 10-01-22 22h41

Antwoorden: 6 antwoorden

leoleav
Aspirant verkenner

WIFI veel trager na 22u

Hallo,

Ik ga heel erg graag en dat gebeurt steeds op een stabiele 47ms. Alleen de laatste dagen niet. Na 22u kom ik ineens terecht op pieken tussen 120ms tot 2000ms tijdens de game. Dit is nu al een week aan de gang en telkens stipt op hetzelfde uur.

Heeft nog iemand dit probleem? En misschien ook een oplossing?

Groeten!

Labels (3)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@leoleav 

Hoe gebruik je jou wifi is dat via de HGW van Orange of heb je een router of powerlines met wifi? Is dit probleem op elk apparaat of enkel een laptop of tablet of smartphone? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
leoleav
Aspirant verkenner

Hoi Patrick!

Alvast bedankt voor de respons. 

Ik gebruik een router. Het probleem is inderdaad op elk device te vinden. Ik game op een vaste desktop. Als ik problemen ondervind sluit ik deze af en probeer ik gewoon wat streams te kijken, maar dat gaat ook niet degelijk. Dit gaat ook door op laptop en smartphone. 

Groetjes

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@leoleav 

Dus je gebruikt een eigen router ? En is er elke dag iets om 22 uur wat er aan gaat wat je aanzet op dat moment een wifi lamp of iets wat werkt via wifi wat je signaal kan verbreken ? Hoe lang heb je die uitval eigenlijk is dat een uur of een paar minuten? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
leoleav
Aspirant verkenner

Nee, niets meer dan enkele uren ervoor op de avond. 

Het blijft echt enkele uren aanhouden. Soms is het over om 00u andere keren is het langer wachten. Momenteel zijn we een poging aan het doet om een powerline te zetten. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen