annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer aansluiting dropkabel?

Topic gestart op: 04-04-18 16h08

Antwoorden: 6 antwoorden

Kevinvl
Gewaardeerd verkenner

Wanneer aansluiting dropkabel?

OPGELOST

omdertussen al 5 weken sinds love abo besteld is nog geen aansluiting van de dropkabel. 

Helpdesk wijst naar telenet maar slaagt er keer op keer niet in duidelijkheid te geven wanneer er een oplossing komt.

Geen idee wat ik nog meer kan doen.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Kevinvl
Gewaardeerd verkenner

Ze zijn uiteindelijk langsgekomen rond de 6e week. Blijven bellen naar de helpdesk zou ik zeggen. Eens je een enthousiaste medewerker vast hebt die een collega in gang doet schieten gaat het nog best vlot. Ook de tweede technieker was van een veel hoger caliber dan de eerste. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

omdertussen al 5 weken sinds love abbo besteld is nog geen aansluiting van de dropkabel. 

Helpdesk wijst naar telenet maar slaagt er keer op keer niet in duidelijkheid te geven wanneer er een oplossing komt.

Geen idee wat ik nog meer kan doen.

Ugh @Kevinvl,

 

Totem raadt je aan de klantendienst in te schakelen. Je kan hen bereiken via het gratis nummer 5000.

 

Hopelijk kan je snel genieten van de magische toverkracht van internet en TV!

 

De Wijze Woorden van Totem spraken je toe!

0 pluimen
Kevinvl
Gewaardeerd verkenner

Helaas al 4 weken elke 2 dagen in contact met de helpdesk. Telkens is er wel een nieuwe wending waardoor er plots binnen de twee dagen meer nieuws verwacht wordt.

Ondertussen al 3 verlofdagen aan opgebruikt.

Maandag hoor ik nog eens voor meer nieuws. Maar bij geen definitieve datum zal ik toch moeten afzien van de bestelling. Anderhalve maand onwetendheid is toch wel de grens.

0 pluimen
mbbs1024
Veteraan verkenner

Klacht indienen bij de ombudsman voor telecom.

0 pluimen
Stijn
Rekruut scout

Hier hetzelfde verhaaltje.. Zijn ze al langs gekomen?

Ik wacht ookal een oneindige tijd op reactie.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen