- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Wanneer aansluiting dropkabel?
omdertussen al 5 weken sinds love abo besteld is nog geen aansluiting van de dropkabel.
Helpdesk wijst naar telenet maar slaagt er keer op keer niet in duidelijkheid te geven wanneer er een oplossing komt.
Geen idee wat ik nog meer kan doen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ze zijn uiteindelijk langsgekomen rond de 6e week. Blijven bellen naar de helpdesk zou ik zeggen. Eens je een enthousiaste medewerker vast hebt die een collega in gang doet schieten gaat het nog best vlot. Ook de tweede technieker was van een veel hoger caliber dan de eerste.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
omdertussen al 5 weken sinds love abbo besteld is nog geen aansluiting van de dropkabel.
Helpdesk wijst naar telenet maar slaagt er keer op keer niet in duidelijkheid te geven wanneer er een oplossing komt.
Geen idee wat ik nog meer kan doen.
Ugh @Kevinvl,
Totem raadt je aan de klantendienst in te schakelen. Je kan hen bereiken via het gratis nummer 5000.
Hopelijk kan je snel genieten van de magische toverkracht van internet en TV!
De Wijze Woorden van Totem spraken je toe!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Helaas al 4 weken elke 2 dagen in contact met de helpdesk. Telkens is er wel een nieuwe wending waardoor er plots binnen de twee dagen meer nieuws verwacht wordt.
Ondertussen al 3 verlofdagen aan opgebruikt.
Maandag hoor ik nog eens voor meer nieuws. Maar bij geen definitieve datum zal ik toch moeten afzien van de bestelling. Anderhalve maand onwetendheid is toch wel de grens.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Klacht indienen bij de ombudsman voor telecom.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hier hetzelfde verhaaltje.. Zijn ze al langs gekomen?
Ik wacht ookal een oneindige tijd op reactie.