Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Wanneer aansluiting dropkabel?

OPGELOST

omdertussen al 5 weken sinds love abo besteld is nog geen aansluiting van de dropkabel. 

Helpdesk wijst naar telenet maar slaagt er keer op keer niet in duidelijkheid te geven wanneer er een oplossing komt.

Geen idee wat ik nog meer kan doen.

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Grote Wijze
Grote Wijze

omdertussen al 5 weken sinds love abbo besteld is nog geen aansluiting van de dropkabel. 

Helpdesk wijst naar telenet maar slaagt er keer op keer niet in duidelijkheid te geven wanneer er een oplossing komt.

Geen idee wat ik nog meer kan doen.

Ugh @Kevinvl,

 

Totem raadt je aan de klantendienst in te schakelen. Je kan hen bereiken via het gratis nummer 5000.

 

Hopelijk kan je snel genieten van de magische toverkracht van internet en TV!

 

De Wijze Woorden van Totem spraken je toe!

0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Helaas al 4 weken elke 2 dagen in contact met de helpdesk. Telkens is er wel een nieuwe wending waardoor er plots binnen de twee dagen meer nieuws verwacht wordt.

Ondertussen al 3 verlofdagen aan opgebruikt.

Maandag hoor ik nog eens voor meer nieuws. Maar bij geen definitieve datum zal ik toch moeten afzien van de bestelling. Anderhalve maand onwetendheid is toch wel de grens.

0 pluimen
Leidende verkenner

ik ken die miserie daar bij Telenet. Eergisteren geraakte ik er ook niet van af; Ik had hier al eens een bestelling geplaatst maar door Telenet viel alles in het honderd ondat zij hun klanten willen houden. Dit zijn mijn zaken niet; Uiteindelijk is nu alles in orde gekomen via messenger en komen ze morgen de installatie plaatsen; Dit noem ik nu ook eens service. Want zo snel ging het bij Proximus en Telenet nooit. En dan mag hier de decoder nog eens haperen of een andere fout zijn. Ik denk dat zij heel wat jaren achterstand hebben tegenover proximus en zij nog geen 60% van de klanten kan in één stuk naar de tv zien zonder die stekker er uit te trekken. daar moet proximus zoveel ervaring mee hebben en zovele jaren. Tegenover dat Orange in zijn kinderschoenen staat en over enkele jaren mischien stukken verder dan zij.

0 pluimen
Rekruut scout

Hier hetzelfde verhaaltje.. Zijn ze al langs gekomen?

Ik wacht ookal een oneindige tijd op reactie.

0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Ze zijn uiteindelijk langsgekomen rond de 6e week. Blijven bellen naar de helpdesk zou ik zeggen. Eens je een enthousiaste medewerker vast hebt die een collega in gang doet schieten gaat het nog best vlot. Ook de tweede technieker was van een veel hoger caliber dan de eerste. 

0 pluimen
Ervaren verkenner

Klacht indienen bij de ombudsman voor telecom.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen