Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-08-18 15h52
Antwoorden: 8 antwoorden
Wacht al meer dan twee weken op de activatie van mijn tv en internet abonnement.
Het enige dat ze telkens kunnen zeggen is dat het ligt aan Telenet omdat deze nog geen 'nummer' van de tv kabel heeft doorgestuurd. Is dit niet een communicatie probleem dat jullie samen moeten oplossen?
Ik ben al meer dan 10 jaar klant, wanneer worden wij ook eens beloond??
Ik ben ook reeds 2 weken overgestapt. Na 1 week pas internet en tv. TV App werkt nog steeds niet en decorder slaat regelmatig vast. Ook verbinding ivm kids op playstation werkt meer dan niet. Orange cloud werkt ook niet.
Geduld is een mooie deugd .... Als je dit forum even doorneemt zul je verschillende klanten tegenkomen waar het een maand en meer geduurd heeft voor alles helemaal in orde is ...
Ja ik wacht nu al 4 weken hoor, ik vind dat niet echt service!
Ik over weeg om helemaal weg te gaan bij Orange!
Ik ben het beuh!
En dat kan zomaar? Mooie service zeg ik zo