annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Warning page: Restricted Access

Topic gestart op: 10-04-21 23h05

Antwoorden: 5 antwoorden

SvenB
Gewaardeerd verkenner

Warning page: Restricted Access

OPGELOST

Als ik naar 192.168.0.1 navigeer om in te loggen op de modem dan krijg ik een pagina te zien met volgende tekst.  Ik geraak dus niet meer op de login pagina van de modem.  Heel bizar.  Parental control staat aan maar ik heb reeds nadien nog kunnen aanloggen en dit is enkel geactiveerd voor een beperkt aantal toestellen:

Restricted access

Your internet access is subject to "Parental control" and "Access control" settings.

SvenB_0-1618088531043.png

Iemand een idee hoe ik toch op de modem kan geraken zonder een reset te doen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
SvenB
Gewaardeerd verkenner

Had ik ondertussen al eens geprobeerd maar dat leverde niks op.  Ik heb dan uiteindelijk maar een reset getriggered en kan er nu terug op.

Ik vind het vreemd dat enige vorm van restrictie of parental control ook de toegang tot de modem zou ontzeggen.  Ik configureer nu al 20 jaar mijn eigen routers thuis en alle andere apparaten dus ik ga zeker niets instellen wat mij de toegang zou blokkeren en ben er zeker van dat ik geen foutje gemaakt heb.. Heel vreemd maar ik zie wel of het opnieuw voor komt.  In ieder geval is een reset dus al een oplossing.  Volgende keer de configuratie maar eens saven dan kan ik het gemakkelijk terug uploaden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Anonymous
Niet van toepassing

De tijdscontrole en inhoudscontrole is eigenlijk niet 100% in orde. Heb in het verleden dat eens uitgetest. Na een tijdje kon ik de activering niet meer uitzetten. Heb toen een dag gewacht en het ging nog niet. Heb dan een reset gedaan en het was in orde. Daar moet Orange nog wat aan werken denk ik.... of een nieuwe update voor de modem uitbrengen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@SvenB  

Is dat bekabeld of draadloos dat je verbonden bent aan de modem ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
SvenB
Gewaardeerd verkenner

Dat is zowel via kabel als wifi.  Ik heb een paar toestellen ingesteld voor beperking in tijd maar mijn 2 laptops waarop ik dit krijg zien niet in de lijst. Het komt op alle toestellen. De beoordelingsregel is ook maar vanaf 23u terwijl het voor dat uur ook al zo is.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@SvenB  

En zonder een reset te doen trek eens de kabel uit voor een twee minuten en dan herstart de modem eens. En probeer dan eens opnieuw. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen