annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wegvallen verbindingen

Topic gestart op: 19-01-23 12h01

Antwoorden: 4 antwoorden

Peterkaro
Gewaardeerd verkenner

Wegvallen verbindingen

Hallo,

Vrij regelmatig valt het internet hier weg.  Meestal tussen 7h00 en 8h00 's morgens.  Evenals de vaste telefoonverbinding.

Met de gsm hier thuis bellen is vrijwel onmogelijk.  Zeer slechte verbinding.

Bij het tv kijken wordt het beeld enkele seconden zwart en gaat daarna gewoon weer verder.   Maar indien er net een opname is, wordt deze gestopt en geeft deze later storing aan.

We betalen in België het meest van de Europese landen voor onze verbindingen, we wonen allemaal vrij dicht tegen elkaar, waardoor men minder lange kabels moet trekken.   Toch slaagt men er niet in om iedereen een deftig verbinding te geven.

Erg, zeer erg

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Peterkaro
Gewaardeerd verkenner

Op zondag 22 januari moeten bellen naar de klantendienst.   Decoder was uitgevallen en niet meer aan de praat te krijgen.   Moest met mijn gsm foto's van de achterkant decoder nemen.  Lang verhaal....  de voeding van decoder is stuk.  Men ging contact opnemen voor de herstelling.   Ik werd met het probleem van de slechte gsm verbinding doorgeschakeld naar andere dienst.  ook daar ging men mij terug bellen.   Maar tot op heden, vrijdag 27 januari....  niets meer gehoord.  Blijkbaar zitten ze bij Orange dan toch niet zoveel in met hun klanten.   Ik bel maandag hen weer op

 

0 pluimen
Kennaah
Aspirant verkenner

Ik heb dat soms ook eens dat verbinding wegvalt

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Peterkaro goedemiddag,

je kan hier eens lezen gaan.

Klik op de blauwe hier.

Wie weet is dit een hulp voor je.

Succes.

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Peterkaro
Gewaardeerd verkenner

Ach....   ik begin stilaan mijn buik vol te krijgen van Orange.   Tijdens het bellen naar de klantendienst, valt ofwel de verbinding uit of ze gaan ons terug bellen.   Maar dat terug bellen....  vergeet dat maar.  

Het vast toestel viel ook plots uit.   Noodgedwongen moest ik wel met de gsm bellen en die verbinding viel natuurlijk uit en daarna niet meer binnen te geraken.   De decoder kreeg geen stroom meer,   Heb zelf een andere voeding moeten zoeken en plaatsen.

Moest ik met zekerheid weten dat Telenet beter zou zijn....

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen