Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-03-21 23h31
Antwoorden: 7 antwoorden
Hoi mede Tribeleden!
Een vraagje waar ik hoop antwoord op te kunnen vinden. Mijn vast internet blijkt niet meer te werken, hoewel mijn modem wel gewoon aangeeft dat hij online is.
Vorige week was dit ook het geval en toen gaf de modem de melding "bridge mode on aan"
Is het een nieuwe trend dat er elke week een algemene uitval is?
Die website is inderdaad de eerste die ik ben gaan bekijken, nog vóór ik mijn profiel heb aangemaakt.
Echter, de frequentie van de uitvallen valt mij op, hoe ervaart u dit dan?
Een simpele communicatie door Orange in de stijl van "Beste klant, we gaan even de mist in op technisch vlak, we zijn bezig aan een oplossing, hier is een maand gratis internet, sorry voor het ongemak en bedankt voor het vertrouwen in Orange"
Zou ik persoonlijk enorm waarderen.
Het zal toch weer geen probleem zijn met de DNS servers van Orange? Aangezien ik hier lees dat de modem gewoon online blijft.
Het lijkt weer te werken. Storing zal opgelost zijn. Hopelijk komt er wat transparante communicatie van Orange over het hoe en waarom.