annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

WiFi netwerk zwak en wisselvallig

Topic gestart op: 04-09-19 16h03

Antwoorden: 5 antwoorden

JanLambrechts
Aspirant verkenner

WiFi netwerk zwak en wisselvallig

Hey allen waarschijnlijk al een paar keer aan bod gekomen maar via messenger antwoord orange mij niet😞

Ik heb een Love abonnement met een groot probleem op mijn WiFi netwerk. Het probleem is dat het netwerk te zwak en instabiel is. Setup bestaat uit een audiosysteem met draadloze speakers (over WiFi) vlak naast de modem. De tv decoder heb ik ondertussen al met een netwerk kabel aangesloten omdat wanneer er meerdere toestellen op dit netwerk zitten, één of meerdere toestellen geen WiFi geen ontvangst krijgen. Kortom één draadloos audio systeem + één smartphone + één tablet simultaan had ik voorheen nooit een probleem bij Telenet. Daar ik mij heb laten informeren dat dit dezelfde modem is, vind ik het vreemd dat dit een probleem is vanaf het begin van de installatie. Graag jullie advies om dezelfde WiFi kwaliteit te garanderen als Telenet.
Alvast bedankt.

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Kaymis
Aspirant verkenner

Ik ben momenteel bij telenet maar ben momenteel twijfelachtig voor overstappen naar orange love duo ivm het internet. 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik ben momenteel bij telenet maar ben momenteel twijfelachtig voor overstappen naar orange love duo ivm het internet. 

Ugh @Kaymis,

Aarzel zeker niet om een kijkje te nemen naar onze Love Duo webpagina om meer info hierover te hebben 🙂

Je mag ook altijd contact nemen met de stamleden van onze Customer Service om meer precieze antwoorden te krijgen !

Totem's zonnegroeten !

Totem

0 pluimen
hugofache
Gewaardeerd verkenner

Dat is zeer on handig 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@hugofache  schreef:

Dat is zeer on handig 


Zou je dat eens kunnen toelichten?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen