Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Koenkv
Aspirant verkenner

Re: WiFi uitschakelen op Siligence modem-router werkt niet

weeten jullie al wanneer de firmware update klaar gaat zijn?

0 pluimen
Ewald
Rekruut scout

x aantal maanden verder en nog steeds geen firmware update? Trieste bedoening wel.

0 pluimen
DRT
Ervaren verkenner

Is hier al een update over? ik zie dat deze post al +5 maand oud is, maar ik heb het zelfde probleem. Ik shakel de WiFi uit op de modem en soms na één dag of soms na 15minuten, staat deze terug aan.

0 pluimen
DRT
Ervaren verkenner

Na wat verderlezen is blijkbaar de work-around om de schedule aan te zetten en vervolgens de volledige schedule de configureren met de WiFi af; Wel 168 keer klikken voor ieder uur voor iedere dag van de week Smiley Vrolijk 

00
Ervaren verkenner

Hier hetzelfde probleem. Mijn SSID heb ik nu wel een andere naam gegeven

Bizar dat er zo lang gewacht moet worden op een firmware update en men niet kan zeggen wat de status is.

0 pluimen
Highlighted
Teur
Gewaardeerd verkenner

Hallo,

De enige manier om deze continu af te zetten is in de "planning" mode. Daar moet je alle uren v/d dag en alle dagen v/d maan aanvinken.

00
Ervaren verkenner

Getest en werkt.

dhvu
Aspirant verkenner

Hier hetzelfde probleem. Ik probeer de planning-work-around. Maar of hij nu werkt of niet, we wachten blijkbaar nu al minstens 9 maanden op de firmware-update met de fatsoenlijke oplossing van de bug?

0 pluimen
jdebonnet
Aspirant verkenner

Hier ook nog steeds hetzelfde probleem. Gisteren wifi afgezet, vandaag opnieuw signaal.

Ik heb nu de planning ingesteld om nooit wifi te hebben. Benieuwd of dit zal blijven werken.

Bijna een jaar na de eerste melding is dit nog niet opgelost?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen