Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-03-22 17h30
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb vandaag geen toegang tot internet via wifi.
Ik heb al 2 maal de modem uitgetrokken (alle kabels) en terug op gestart.
De US knop knippert en de online knop brandt niet. Iemand een idee of ik het zelf kan oplossen?
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ondertussen kwam de technieker langs.
Er was een fout met een coax kabel en ook de kabel van modem naar netwerkverdeler zat er een slechte kabel. De details ken ik niet, maar de kabels waren de boosdoener
Ondertussen kwam de technieker langs.
Er was een fout met een coax kabel en ook de kabel van modem naar netwerkverdeler zat er een slechte kabel. De details ken ik niet, maar de kabels waren de boosdoener
Dus het was een 'intern' probleem met de bekabeling dat kan ook gebeuren.
Maar het belangrijkste je probleem is opgelost en bedankt om deze oplossing met ons te delen.
Heb je al eens gezien of je nog internet hebt via de kabel rechtstreeks ? En kijk eens via je tv gids van de decoder of je nog 14 dagen vooruit kan gaan , op die manier kan je ook zien of je decoder nog verbonden is via het internet. Dan kun je er ook meestal wel uit afleiden of er nog internet is.
Maar de online brand niet dus kan goed zijn dat er ergens een storing is bij jou zelf of een algemene storing waardoor er geen internet is. Je kan dit dan eens navragen bij de klantendienst maar ook kan je altijd eens kijken via deze weg. Let wel dat via de aangereikte link dat daar nog niet altijd alle meldingen te zien zijn en zeker niet als het probleem zich net of nog niet al te lange tijd vast gesteld zijn.