Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-08-21 21h39
Antwoorden: 4 antwoorden
Is je TV verbonden met internet via wifi, @Davidp ?
Misschien is je TV updates of zo aan het downloaden. Of andere dingen? Eens zien in de instellingen van de TV.
Verder, indien je de TV en evt de decoder bekabeld kan aansluiten is dat ook een optie
Bedankt voor je bericht!
M’n decoder is via kabel op internet aangesloten… en m’n TV zelf heeft zelf geen internet nodig.
groeten
Dan is je TV misschien stoorzender aan het spelen.
Als je in modem de 2.4 GHz en de 5 GHz een verschillende naam (SSID) geeft kun je eens testen of je die traagheid ook op de 5 GHz band ondervindt
Als die dezelfde naam hebben gebeurt de verbinding altijd op 2.4 GHz - voor zover ik meegemaakt heb
Je kunt ook eens proberen om het 2.4 GHz kanaal in de modem op 1, 6 of 11 te zetten
Denk dat je de beste kans hebt door dat van de 5 GHz te proberen