annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wifi verbinding werkt niet

Topic gestart op: 13-04-25 11h10

Antwoorden: 5 antwoorden

Renato87
Gewaardeerd verkenner

Wifi verbinding werkt niet

OPGELOST

Ik ontvang de wifi op men gsm niet , ik krijg constant privacy waarschuwing en kort erna geen internetverbinding, heb al de stekkers uitgetrokken van de modem maar lukt me niet om te verbinden , 4 g lukt wel . 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Henk
Veteraan verkenner

Is uw wachtwoord juist.

Bij de klantendienst kunnen ze uw router ook van daar eens resetten.

Mss lukt het dan...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Cdt24801
Wijze
Wijze

4G staat totaal los van uw HGW, het probleem ligt dus ergens bij uw HGW of aan de WiFi settings van uw foon.

Kan je eens proberen met een andere foon (vriend, kennis, familie ...) of het daarmee wel lukt. Indien ja, ligt het aan de settings van uw foon.

Indien het daarmee ook niet lukt ligt het dus aan het routergedeelte van uw HGW. Die misschien eens compleet resetten en dan opnieuw instellen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Renato87
Gewaardeerd verkenner

Het lukt met andere telefoon ook niet, heb de router al eens herstart maar lukt niet . 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Renato87  schreef:

Het lukt met andere telefoon ook niet, heb de router al eens herstart maar lukt niet . 

Resetten is niet hetzelfde als herstarten ... Resetten is in het beheersmenu gaan en alles weer op standaard zetten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Henk
Veteraan verkenner

Is uw wachtwoord juist.

Bij de klantendienst kunnen ze uw router ook van daar eens resetten.

Mss lukt het dan...

Leden met de meeste pluimen