Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-04-25 11h10
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ontvang de wifi op men gsm niet , ik krijg constant privacy waarschuwing en kort erna geen internetverbinding, heb al de stekkers uitgetrokken van de modem maar lukt me niet om te verbinden , 4 g lukt wel .
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Is uw wachtwoord juist.
Bij de klantendienst kunnen ze uw router ook van daar eens resetten.
Mss lukt het dan...
4G staat totaal los van uw HGW, het probleem ligt dus ergens bij uw HGW of aan de WiFi settings van uw foon.
Kan je eens proberen met een andere foon (vriend, kennis, familie ...) of het daarmee wel lukt. Indien ja, ligt het aan de settings van uw foon.
Indien het daarmee ook niet lukt ligt het dus aan het routergedeelte van uw HGW. Die misschien eens compleet resetten en dan opnieuw instellen ...
Het lukt met andere telefoon ook niet, heb de router al eens herstart maar lukt niet .
@Renato87 schreef:
Het lukt met andere telefoon ook niet, heb de router al eens herstart maar lukt niet .
Resetten is niet hetzelfde als herstarten ... Resetten is in het beheersmenu gaan en alles weer op standaard zetten.
Is uw wachtwoord juist.
Bij de klantendienst kunnen ze uw router ook van daar eens resetten.
Mss lukt het dan...