annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wifi versterken

Topic gestart op: 14-11-19 08h49

Antwoorden: 6 antwoorden

Ice-w
Gewaardeerd verkenner

Wifi versterken

OPGELOST

Weet iemand hoe je het beste je wifi signaal kan versterken?Ik woon in een al niet te groot appartement en de wifi naar de slaapkamers is heel slecht. Heb z'nTPlink tussen maar werkt nog steeds niet naar behoren.Heeft iemand tips?

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ice-w 

Het gemakkelijkste met redelijk goede reslutaten is met powerlines met ingebouwd WiFi AP. Gewone repeaters, dat werkt voor geen meter.

Je plaatst één powerline bij de modem en koppelt die met een UTP kabel. De andere powerline, die dus ook het WiFi AP omvat, plaats je dan in de kamer waar je de WiFi nodig hebt en sluit hem aan via het stopcontact. Klaar is kees.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Ice-w  schreef:

@Cdt24801 Bedankt voor uw advies, dat systeem heb ik ook maar alsnog is het verschrikkelijk 


Zit je misschien op een andere zekering in de hoofdkast met de twee ruimtes waar de powerlines zich bevinden? Dat zou een oorzaak kunnen zijn. In dat geval eens andere powerlines (lenen) en testen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Ice-w
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 Bedankt voor uw advies, dat systeem heb ik ook maar alsnog is het verschrikkelijk 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Ice-w  schreef:

@Cdt24801 Bedankt voor uw advies, dat systeem heb ik ook maar alsnog is het verschrikkelijk 


Zit je misschien op een andere zekering in de hoofdkast met de twee ruimtes waar de powerlines zich bevinden? Dat zou een oorzaak kunnen zijn. In dat geval eens andere powerlines (lenen) en testen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen