annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wifi

Topic gestart op: 07-09-23 22h12

Antwoorden: 8 antwoorden

Timothy_3090
Gewaardeerd verkenner

Wifi

OPGELOST

Wifi werkt al bijna 24 uur niet meer. En weekend komt er aan. 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@Timothy_3090 een goedemorgen,

fijn dit te lezen, veel succes en duimen dat alles terug oké komt.

Ook jij een fijn weekend.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Timothy_3090
Gewaardeerd verkenner

Was ik van plan na het werk vandaag bij het thuiskomen. Is niet een eerste keer dat er is korte panne of zo is. En dat is meestal opgelost na een paar uurtjes max en bij het is heropstarten wat nu ook mijn eerste gedachte was en poging ☺️

Ik vrees dat het waarschijnlijk al iets ernstiger zal zijn zoals de modem zelf die is zal moeten hernieuwd/vervangen moet worden nadat deze eerste poging zelf biet lukte. 

Had via hier gehoopt al iemand van Orange vast te krijgen want had voorbije 2 dagen zelf geen tijd om beginnen te bellen en hopen op snel antwoord zonder wachttijd 😅

Alvast bedankt voor de moeite en poging als niet-werknemer van Orange mogelijke oplossing aan te bieden 🫠 @Josette en @Pletse 

Timothy_3090
Gewaardeerd verkenner

Heb jullie beiden pluim verstuurd voor de vriendelijke moeite en tijd 👍😎

Josette
Wijze
Wijze

@Timothy_3090  bedankt.

Probeer eens via FB-  Messenger bij Orange een berichtje te doen.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Timothy_3090
Gewaardeerd verkenner

Heb daarnet kunnen bellen en iemand aan de lijn gehad voor wat tests te doen. Afspraak met een technieker dat langs zal komen vastgesteld voor op de 23ste.

Probleem ligt ofwel aan de modem zelf of door een probleem met bekabeling buitenshuis als ik dat goed begrepen heb. 

De persoon heeft alleszins via video kunnen opmerken dat het probleem degelijk niet ligt aan slechte kabelverbinding binnenshuis op de modem zelf met de COAX-kabel ? 😅

Aldus tot die tijd hard op de tanden bijten zonder enige Wifi-verbinding mogelijk 😬😬😬

Alleszins toch nog eens bedankt aan beiden voor poging tot support en wens ik jullie een fijn weekend toe 🙏😎👊

Leden met de meeste pluimen