Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
@Timothy_3090 een goedemorgen,
fijn dit te lezen, veel succes en duimen dat alles terug oké komt.
Ook jij een fijn weekend.
@Timothy_3090 een goedemorgen,
fijn dit te lezen, veel succes en duimen dat alles terug oké komt.
Ook jij een fijn weekend.
@Timothy_3090 een goedemorgen,
heb je al eens alle stekkers uit de muren gehaald.
Dan alles na een tijdje terug insteken.
En alles opnieuw opstarten.
Succes.
Jazeker, heropstarten alsook helemaal uit de stekker halen en terug in pluggen was eerste gedachte. Maar heeft helaas niets veranderd.
Dag @Timothy_3090 ,
Als je al de standaard oplossing hebt geprobeerd (stekkers uittrekken) en het werkt nog steeds niet dan neem je best onmiddellijk contact met de technische dienst / klantendienst.
Zolang je geen contact neemt weten ze ook niet dat er een probleem is bij jou. Zolang ze niet weten dat er een probleem is kunnen ze ook niet kijken voor een oplossing 😅.
Wanneer je belt naar de klantendienst (nr 5000 of 5432 als je zakelijke klant bent) dan blijf je best aan de lijn tot je een medewerker hebt gesproken. Een bericht inspreken raad ik ten sterkste af, aan de lijn blijven dus!
Zet uw gsm op luidspreker terwijl het wachtdeuntje speelt en doe ondertussen iets anders, tv kijken bvb. Zo gaat de tijd iets sneller voorbij. Succes verder.