annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wifi

Topic gestart op: 21-10-24 15h04

Antwoorden: 5 antwoorden

Hannes1
Aspirant verkenner

Wifi

OPGELOST

Hoi,

Ik ben student en zit op kot, hier is wifi van telenet voorzien. Ik zit op de tweede verdieping en krijg een zeer zwak signaal, eveneens is de connectie onstabiel en valt het internet regelmatig weg.

Thuis hebben we een orange abonnement en zijn er meerdere ‘Orange wifi booster cable’ voorzien (van die zwarte torentjes).

Kan ik met deze boosters van orange het wifi signaal van telenet versterken?

Zo ja, hoe???

Indien dit niet mogelijk is, zijn er andere alternatieven?

 

Alvast bedankt!

Hannes

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Hannes1
Aspirant verkenner

Ik heb contact opgenomen met de kotbaas en het wordt in orde gebracht.

Bedankt voor alle hulp en snelle reacties!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Hannes1
Aspirant verkenner

Ik heb contact opgenomen met de kotbaas en het wordt in orde gebracht.

Bedankt voor alle hulp en snelle reacties!

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Pletse 

Ik denk dat het niet zo makkelijk zal gaan ... Het gaat over een kot ... Heeft de "student" daar de bevoegdheid om iets te veranderen aan de configuratie, elementen bij te bestellen bij de provider en van die dingen? Daar heb ik mijn twijfels over ..

Eerst alles eens goed navragen bij de kotbaas wat mag en niet mag en in hoeverre de kotbaas wil meegaan ... En dan eventueel samen naar de provider stappen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Pletse
Gewaardeerde genezer

Uiteraard @Cdt24801 ,

Als de aansluiting niet op @Hannes1 zijn naam staat dan zal hij moeten overleggen met de kotbaas/factuurverantwoordelijke wat al dan niet mogelijk is.