Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-04-23 20h38
Antwoorden: 4 antwoorden
Hallo,
Ik lees net op Netweters dat de snelheid van vast internet wordt verhoogd van 150/15 naar 250/20. Nu, Orange gebruikt het vaste netwerk (coax) van Telenet en heeft een tijdje geleden ook de FUP aangepast toen Telenet dit deed. Gaat de snelheid dan ook veranderen? Ik hoop het echt! Hopelijk weet iemand iets meer. Dank u.
Link: One wordt sneller - De Netweters
Mvg,
Jari
Netwerk ook traag
Aa oke, @Cdt24801.
Bedankt voor de info! Jammer dat dat niet gelinked is, hopelijk bleept Orange ze na.
Afwachten dus.
Da's graag gedaan en ik vind het wel leuk hoe je hebt ingepikt op die "bleep" 😁 👍
Hetgeen jij aanhaalt is wel correct maar is maar één van de mogelijke abonnementen van Telenet. Telenet heeft ook abonnementen met nog veel hogere transfer snelheden.
Daar is geen enkele link met de formules van Orange. Dat het over de zelfde kabel gaat is in deze dus ook totaal irrelevant.
Wanneer er bij Orange iets gaat veranderen is dat omdat Orange dat zo beslist. En niet om Telenet na te **bleep**. EDIT: amai, die bleep, daar stond gewoon a p e n. Als dat al niet meer door de censuur geraakt zijn we ver van huis ... 🤔
Ik zeg niet dat elke provider niet bij de concurrenten gaat kijken wat daar gebeurt, dat is dus wel degelijk het geval. Maar er is nooit een rechtstreekse link met aangepaste formules.