Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-09-21 20h31
Antwoorden: 7 antwoorden
Ik ben nog maar juist 1 week klant wat betreft het pakket tv en internet home van Orange. Al jaren hebben wij een mobiel abonnement voor al ons gezinsleden 4 in totaal en we waren daarover best tevreden. Dus we hebben ons laten overhalen om Orange ook als provider te nemen voor de TV en het internet thuis.
Ik moet zeggen dat ik zeer teleurgesteld ben.
In de slaapkamers boven op het 1ste verdiep geen Wi-Fi signaal totaal niks. Wat onaanvaardbaar is voor mijn 2 studenten.
En beneden hapert de Wi-Fi voortdurend en valt veelvuldig uit.
Graag jullie advies wat dit is onwerkbaar en kan niet de bedoeling zijn.
Ik heb helaas geen vast internet kabel.
Verder staat de modem in de garage opgesteld helemaal vrij er staat niets voor van storende elementen
@Hanan Probeer je 2.4 GHz band eens op kanaal 1, 6 of 11 te zetten in de router - niet op auto
Why Channels 1, 6 and 11? | Metageek
Ook eens zien of kanaal 1, 6, of 11 niet reeds door de buren in gebruik is
Bedankt voor je input, super vriendelijk maar alles geprobeerd...helaas. uiteindelijk terug contact opgenomen met de klantenservice Orange en effectief zelfs zij konden zien dat er iets niet pluis is met mijn wifi signaal. Er komt vandaag nog een technieker langs om het op te lossen. Fingers crossed