annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

aankopen volumepack voor data-limiet internet

Topic gestart op: 19-10-20 11h16

Antwoorden: 15 antwoorden

XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

aankopen volumepack voor data-limiet internet

OPGELOST

Hallo,

Klein vraagje.

Ik zie niet meteen in de klantenzone een manier om het volume van "onglimiteerd" internet te verhogen met een pack, zoals bij telenet of (gratis) bij proximus.

Zoniet ben ik genoodzaakt te verhuizen van provider voor de komende tijd gezien de noden zijn veranderd.

Alvast bedankt,

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@XtremeGamer_007  weet dat wel de uren voor die 750 GB veranderd zijn. Dus je hebt nu de volgende uren 

Dal - 23.59 tot 17:00 uur

Piek - 17:00 tot 23:59 uur.

Orange hanteert exact dezelfde uren als bij Telenet , want ook die hebben geen data volume blokken meer. Enkel hebben ze die nog voor mensen die een basis internet lijn hebben tot 200 GB per maand. 

Je 750 GB per maand is ook enkel als je die haalt in de piek uren daarna zal je op verlaagde snelheid surfen. Dat je nu 600 GB hebt behaald moet je bekijken in het algemeen. Dus kijk goed in je meter of dit in de piek uren gehaald is of dat dit een totaal is van de piek en dal uren te samen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

@patrick2

Ik vind limieten niet meer van deze tijd... kijk naar buurlanden die hebben geen policy meer en zijn pak goedkoper.

Maar goed het is nu eenmaal zo geforceerd, bij proximus heb je tenminste nog de mogelijkheid om packs te kopen, en die simpele handeling is perfect te automatiseren...

Orange moet grootverbruikers ook een optie kunnen geven ipv de kraan dichtdraaien maar zit gebonden aan de monopolie van telenet.

Alvast bedankt voor de info.

Leden met de meeste pluimen