annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

aankopen volumepack voor data-limiet internet

Topic gestart op: 19-10-20 11h16

Antwoorden: 15 antwoorden

XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

aankopen volumepack voor data-limiet internet

OPGELOST

Hallo,

Klein vraagje.

Ik zie niet meteen in de klantenzone een manier om het volume van "onglimiteerd" internet te verhogen met een pack, zoals bij telenet of (gratis) bij proximus.

Zoniet ben ik genoodzaakt te verhuizen van provider voor de komende tijd gezien de noden zijn veranderd.

Alvast bedankt,

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@XtremeGamer_007  weet dat wel de uren voor die 750 GB veranderd zijn. Dus je hebt nu de volgende uren 

Dal - 23.59 tot 17:00 uur

Piek - 17:00 tot 23:59 uur.

Orange hanteert exact dezelfde uren als bij Telenet , want ook die hebben geen data volume blokken meer. Enkel hebben ze die nog voor mensen die een basis internet lijn hebben tot 200 GB per maand. 

Je 750 GB per maand is ook enkel als je die haalt in de piek uren daarna zal je op verlaagde snelheid surfen. Dat je nu 600 GB hebt behaald moet je bekijken in het algemeen. Dus kijk goed in je meter of dit in de piek uren gehaald is of dat dit een totaal is van de piek en dal uren te samen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

@XtremeGamer_007  als je een Love pack hebt heb je zo ie zo ongelimiteerd internet. Dus leg eerst eens uit welke internet formule je hebt? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

@patrick2, Ik heb inderdaad een love-pack maar dat is onder fair-use policy wat bij orange betekent 750Gb...
Daar heb ik in deze tijden helaas niet genoeg mee, halverwege mijn facturatie-periode zit ik aan 600Gb...
En aangezien er wel dagelijks een grote hoeveelheid data moet worden verstuurd zal dit niet lang meer duren.

Als dusdanig indien er geen optie is ben ik genoodzaakt over te schakelen...


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@XtremeGamer_007  weet dat wel de uren voor die 750 GB veranderd zijn. Dus je hebt nu de volgende uren 

Dal - 23.59 tot 17:00 uur

Piek - 17:00 tot 23:59 uur.

Orange hanteert exact dezelfde uren als bij Telenet , want ook die hebben geen data volume blokken meer. Enkel hebben ze die nog voor mensen die een basis internet lijn hebben tot 200 GB per maand. 

Je 750 GB per maand is ook enkel als je die haalt in de piek uren daarna zal je op verlaagde snelheid surfen. Dat je nu 600 GB hebt behaald moet je bekijken in het algemeen. Dus kijk goed in je meter of dit in de piek uren gehaald is of dat dit een totaal is van de piek en dal uren te samen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

@patrick2 
Blijkbaar houdt mijn meter toch geen rekening met de nieuwe uur-regeling:

Orange1.pngOrange2.png

Wat kan ik hier aan doen ?

Alvast bedankt,

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen