annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

abo zonder FUP ?

Topic gestart op: 01-08-19 11h18

Antwoorden: 3 antwoorden

Trixx
Aspirant verkenner

abo zonder FUP ?

Bestaat er een mogelijkheid een abo te verkrijgen zonder de huidige FUP of eentje met een hogere limiet ?

Ik had zelf al even gezocht maar blijkbaar hebben de business paketten ook deze beperking ? 

Bijkomende info voor iedereen die zich afvraagt hoe de 750Gb heel snel opgebruikt is:

Gezin van 6 personen, Iedereen streamt netflix / youtube. 

laatste tijd ook streamen van games via Geforce now & binnenkort komt Google Stadia er ook nog bij.

Met deze diensten is de FUP er wel heel snel door!

Zijn er plannen om dit te verhogen ? 

 

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Trixx  helaas gaan er geen abonnementen zijn of komen zonder FUP. Het is nu eenmaal vastgesteld dat er een FUP moet zijn dus gaat deze ook niet eraf gehaald worden. Bij Telenet hebben de business paketten 3 TB per maand tot hun beschikking dat is eventueel een mogelijkheid , maar die zijn niet goedkoop. Weet dat er EDPNET is ook onbeperkt internet en geen FUP maar de download is maar 50 en met wat u streamt is dat niet genoeg. Over de bussines tarieven binnen Orange ken ik zo niet veel ook niet of deze meer inhoud met of zonder FUP hebben. Dat is het beste eens na te vragen. Eigenlijk zou Orange van mij de FUP er ook af mogen halen dan zouden er nog veel overstappen . Vandaag de dag zou er een onbeperkt gebruik moeten zijn van internet en niet tot 750 GB en daarna tegen verlaagde snelheid. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Trixx
Aspirant verkenner

@patrick2 

Bedankt voor de info. Ik zal het dan inderdaad nog eens navragen binnen orange ivm hun business tarieven.

Als het niet moet stap ik ook liever niet over naar telenet... 

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Trixx 

Als je info vraagt over de business abo's, vergeet dan niet expliciet te vragen of je die als particulier ook kunt krijgen. De meeste operatoren vereisen daar een BTW nummer voor de facturatie voor, en dat hebben de meeste particulieren niet ...

En ook opletten, als het over business producten gaat zijn de medegedeelde prijzen altijd ZONDER BTW ...

Veel succes met je speurtocht Man Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen