- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
geen internetverbinding meer
Sinds deze ochtend werkt plots de internetverbinding niet meer. Laatste items in eventlog zijn de volgende:
Wed Jan 22 2020 07:37:38
CM State is UpstreamPartialService; ID 50; frequency 30500000
Wed Jan 22 2020 07:37:39
Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=7c:db:98:0c:51:2f;CMTS-MAC=00:17:10:88:4e:d7;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Wed Jan 22 2020 07:37:40
SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=7c:db:98:0c:51:2f;CMTS-MAC=00:17:10:88:4e:d7;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Time Not Established
SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=7c:db:98:0c:51:2f;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.0;CM-VER=3.0;
Modem reset haalt niets uit. Heb ik hier te maken met een lokaal probleem of zijn er problemen in de regio?
Update: digicorder geeft aan dat er geen signaal is.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@tcares het kan een lokaal probleem zijn natuurlijk heeft u bij de geburen ook al eens gevraagd ? Kan ook eens de klantendienst bellen die weten of er ergens een storing is.
https://allestoringen.be/storing/orange/ , kunt ook eens op deze link kijken of er een storing is in de uw regio.
Branden er nog lichtjes op de modem ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@patrick2bedankt voor je antwoord.
Heb even moeten zoeken naar mijn klantnummer en vervolgens de klantendienst gecontacteerd. Blijkt een probleem in de buurt te zijn. Afwachten dus ⏲
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@tcares het kan een lokaal probleem zijn natuurlijk heeft u bij de geburen ook al eens gevraagd ? Kan ook eens de klantendienst bellen die weten of er ergens een storing is.
https://allestoringen.be/storing/orange/ , kunt ook eens op deze link kijken of er een storing is in de uw regio.
Branden er nog lichtjes op de modem ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@patrick2bedankt voor je antwoord.
Heb even moeten zoeken naar mijn klantnummer en vervolgens de klantendienst gecontacteerd. Blijkt een probleem in de buurt te zijn. Afwachten dus ⏲
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
