annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

jouw modem, lokaal toegang , huidig wachtwoord wijzigen

Topic gestart op: 05-10-20 10h37

Antwoorden: 22 antwoorden

Michg
Aspirant scout

jouw modem, lokaal toegang , huidig wachtwoord wijzigen

Iemand een idee hoe ik mijn paswoord voor lokale toegang kan wijzigen? ik kan effectief alle bewerkingen doen maar dan gebeurd er niks....Er word niks gewijzigd, het meegeleverd paswoord van de modem blijft ?Nieuwe modem van vorige week.

Nog dit heb intussen al een CGNAT 100. ip en 178 ip gehad ook ...

Labels (1)
22 ANTWOORDEN 22
wimmees
Gewaardeerd verkenner

Hey @Gregory

Bedankt voor je reactie. Ik kan ook mijn wachtwoord wijzigen maar het lijkt niet op te slaan.

Procedure die ik volg:

- Your modem
- Local Access
- Ik klik op "Modify"
- Bij Local access copy-paste ik nieuw wachtwoord in (Wat max 20 tekens mag zijn #raar) vanuit mijn password manager en dat voldoet aan de vereisten.
- Bij re-enter Password copy-paste ik nieuw wachtwoord een tweede keer.
- Ik klik op "Save"
- Daarna klik ik onderaan op "Apply"
- Ik klik op "Log out"

Bij opnieuw proberen inloggen krijg ik de melding dat mijn ww niet klopt en kan ik enkel aanmelden met het oude (korte en onveilige) wachtwoord.

Zowel getest in Firefox als in Safari

0 pluimen
KeepYourITUp
Gewaardeerd verkenner

Volledig akkoord.

Het feit al dat het Wi-Fi wachtwoord dezelfde is als deze van de modem lijkt me op securityvlak not done.

Simpelweg het wachtwoord kunnen aanpassen van de modem lijkt me een basisfunctionaliteit.

Ik hoop snel op een fix.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@wimmees Escaleren kan ik niet direct.  Heb wel in mijn vorige post Totem vermeld.  Die zal de post wel even bezien.  Let's hope

ps: deze is ondertussen ook opgelost Bridge modus - fixed phone werkt niet meer - Tribe (orange.be)

0 pluimen
Roelsj
Aspirant verkenner

Ik ben net klant geworden en merk nu hetzelfde.

Er is blijkbaar geen mogelijkheid om het admin wachtwoord te wijzigen (dat ook gewoon op de modem geschreven staat).

Bovendien is het admin wachtwoord ook nog eens hetzelfde als het standaard Wifi wachtwoord.

Zeer vreemd.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Roelsj  schreef:

Ik ben net klant geworden en merk nu hetzelfde.

Er is blijkbaar geen mogelijkheid om het admin wachtwoord te wijzigen (dat ook gewoon op de modem geschreven staat).

Bovendien is het admin wachtwoord ook nog eens hetzelfde als het standaard Wifi wachtwoord.

Zeer vreemd.

Je kunt wel het wifi wachtwoord wijzigen als je niet wil dat die dezelfde zijn

Leden met de meeste pluimen