annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kan niet online op nintendo switch door nat type D wat te doen?

Topic gestart op: 28-03-22 23h48

Antwoorden: 5 antwoorden

west
Aspirant verkenner

kan niet online op nintendo switch door nat type D wat te doen?

Hallo ik wil op nintendo switch online maar dit zou niet lukken omdat ik nat type d heb en zou a of b moeten zijn.

ik ben een echte leek op dit gebied dus heb totaal geen idee wat ik kan of moet doen.

heb een tcg300 modem

alvast bedankt

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@west 

En wat heb je nog allemaal in je netwerk staan ? Dus een router of iets er nog achter of is het enkel de HGW van Orange ? Vertel daar eens iets over. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
west
Aspirant verkenner

Hey Patrick2, zie de foto's voor hoe het hier ineen zit...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@west 

Je gebruikt dus powerlines oke. En heeft je Nintendo ooit al online gegaan of is dit iets wat je nu voor het eerst opmerkt?

Heb ook eens achter wat info gezocht , gebruik namelijk zelf geen switch , en het is nog wel wat ingewikkeld dit voor elkaar te krijgen. Heb het betreffende artikel al eens doorgenomen maar het blijkt niet heel simpel. Het is iets wat je kan proberen het is niet gezegd dat het de oplossing gaat zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
west
Aspirant verkenner

Heeft ooit gewerkt, heb dan tijd geen online gedaan tot nu en dan krijg ik deze melding.

Nog iets wat mischien het vermelden waard is, ik ga binnenkort kabel leggen naar mijn poolhouse. Daar komt een access point die werkt op stroom via de kabel zelf. Nu lees ik ergens dat dit mogelijks niet word ondersteund door deze modem.

Heb ik een nieuwe router nodig en is het probleem hier mischien ook niet mee opgelost?

Mvg

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen