annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox 2de verblijf

Topic gestart op: 06-04-22 12h04

Antwoorden: 1 antwoord

Jany
Aspirant verkenner

Flybox 2de verblijf

Hallo
ik vertrek binnenkort weer naar de just voor een paar maand en wil daar ook internet hebben. 
Dus ik zou de flybox aankopen €39 + dan maandelijkse abbo. 
Maar in september kom ik terug en heb ik niets meer nodig tot volgend jaar voor weer hetzelfde te doen. 
Wat is daar de beste oplossing voor? 
Want als ik dat nu bestel en dan in september het abbo stopzet moet ik de flybox weer terug sturen en dan daarna in april volgend jaar weer bestellen en zo ieder jaar hetzelfde proces doorgaan?

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
TomB
Orange-werknemer

Beste @Jany 

U kan de flybox ook kopen met een onbepaalde duur contract. In de winkel kost het dan €129 voor de modem ipv €39 met een verbintenis van 1 jaar.

Zo kan u het abonnement (simkaart) stop zetten wanneer u dit wenst en hoeft u de volgende keer enkel het abonnement te activeren. De modem is geen huurmodem maar aankoop.

Een tweede optie is het contract nemen van 1 jaar. Indien u dit vroeger stop zet zal u een restwaarde betalen. U krijgt €90 korting in de winkel maar met een verbintenis van 1 jaar. Stopt u het abonnement bijvoorbeeld na een half jaar dan zal er €45 restwaarde op de volgende factuur komen.

De modem is aankoop dus u dient deze bij te houden. Wanneer u het contract opnieuw zou activeren hoeft u dan slechts enkel het abonnement aan te gaan zonder modem.


Groeten,

Tom
Orange Shop Medewerker

Leden met de meeste pluimen