annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

mijn nieuw abonnement vandaag aangevraagd. kan ik die nog veranderen

Topic gestart op: 15-03-24 02h42

Antwoorden: 2 antwoorden

hopla
Gewaardeerd verkenner

mijn nieuw abonnement vandaag aangevraagd. kan ik die nog veranderen

Dag iedereen,

Ik ben vandaag langs geweest in de shop, omdat ik zag dat er redelijke promo was op de nieuwe iPhone 15.

In maart vorig jaar had ik een iPhone 14 met GO extreme + smart data gekocht en mijn internet afgesloten, ik gebruik tot nu toe mijn gsm als modem 5G netwerk. gaat voor mij enorm snel.

ik vroeg kan ik veranderen van abbonoment+ de restwaarde die ik nog moest afbetalen via die smart data, zogezegd zogedaan kwam erop neer als ik 15 zou aankopen met nieuw arbo ik nog 362 over had 🙂 ik blij natuurlijk. ken mss wat smart accessoires aankopen maar die zijn er bijna niet meer. 

Ik ok is er andere oplossing, ik zeg zelf mss de 15 pro ! we gaan eens kijken en ja hoor dan had ik nog ong nog 60 € over. ik ok doe die maar. een betere gsm aan goedkoper abbonoment.

Dan zei ik ik zou dan ook graag thuis internet hebben dus gekozen voor start fiber kwam ong. + op dezelfde prijs uit, dan dat ik nu betaal.

ik kom thuis en bestudeer nog eens alles en kom tot de conclusie dat ik eigenlijk een nog betere keuze kon maken. met dat ze nu bij alles 1 jaar korting geven. ben ik uitgekomen op dit! 

Snel internet, TV en mobiel voor de beste prijs _ Orange België 2.jpg

En aangezien ik nog maar juist mifi router heb gekocht Huawei B311-221+desktop switch  en een powerline wifi-extender. zou ik voor bovenstaande formule gaan en alles terug brengen, en Apple HomePod aanschaffen. 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
hopla
Gewaardeerd verkenner

Komt er op neer dat ik een jaar lang 91 euro betaal + de kortingen. Waarvan 12€ korting levenslang is. Na een jaar dan aan plus 32 bij betaal of kan ik dan nog altijd kijken of goedkoper abbo kan nemen? 

Giga = 45 euro

my comfort = 5€

go plus = 16€

smart data = 25 €

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Contact opnemen waar je het afgesloten hebt

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen