Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-22 23h41
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste Tribe
Ik had mijn modem wachtwoord verandert naar een zin in plaats van een woord/combinatie en opgeslagen. Als ik wil inloggen lukt dit niet omdat de zin te lang is voor het gelimiteerde aantal karakters in het wachtwoord vak.
1. Hoe kan ik inloggen? Support contacteren, de boel resetten?
2. Wie verzint het dat je een wachtwoord kan opslaan dat niet compatibel is?
Vooral vraag 1 is belangrijk.
Met vriendelijke groeten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb juist eens getest - je kunt maar max 20 chars ingeven als je een nieuw password wil ingeven - als je goed oplet zie je dat
Staat er trouwens bij - tussen 8 en 20 chars
Je kunt proberen de eerste 20 chars in te geven. Ook eens de eerste 19 chars van je zin en dan het laatste char van de zin
Als dat niet lukt zal je de modem moeten resetten
Good luck
Modem gereset. Alles terug in orde.
Ter info:
Indien je display characters aanvinkt zal het te lange woord verkort worden naar de eerste 20 chars. Als je echter eerst de lange zin intikt in het bovenste kader met display chars uitgevinkt, en na het typen pas aanvinkt, dan kan je een te lang wachtwoord opslaan.
Bedankt voor de feedback @Simongig
Heb juist eens getest - je kunt maar max 20 chars ingeven als je een nieuw password wil ingeven - als je goed oplet zie je dat
Staat er trouwens bij - tussen 8 en 20 chars
Je kunt proberen de eerste 20 chars in te geven. Ook eens de eerste 19 chars van je zin en dan het laatste char van de zin
Als dat niet lukt zal je de modem moeten resetten
Good luck