annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

problemen vast internet

Topic gestart op: 10-01-20 18h15

Antwoorden: 18 antwoorden

pieter_vde
Gewaardeerd verkenner

problemen vast internet

Beste,

Sinds 27 december hebben wij geen vast internet thuis. Orange heeft die dag op eigen initiatief modem komen vervangen, en sindsdien helemaal geen internet!!

Na dagelijks te bellen heb ik nog steeds geen antwoord over wanneer het internet werkt!

Heeft hier nog volg problemen mee gehad? Elke keer weer krijg ik een ander antwoord bij de technische dienst... en het zou een heel complex probleem zijn.... Duurt ook al meer als 14 dagen.

Heeft hier nog iemand problemen mee gehad?

Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
Cdt24801
Wijze
Wijze

@pieter_vde 

Sta je dan op een zwarte lijst? En blijf je daar op staan, ook na afhandeling van het hele dossier?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
pieter_vde
Gewaardeerd verkenner

Kan ik niet zeggen, heb sindsdien niet meer moeten bellen naar de klantendienst.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@pieter_vde 

Ja, dat kan ik best geloven ...

Heb je er al eens aan gedacht (of misschien al gedaan) om fysisch een shop binnen te stappen? En dan eentje van Orange zelf, geen onderaannemer.

Daar kunnen ze u niet "in wacht" zetten en u gewoon afschepen is ook al moeilijker als je voor hun neus staat.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


pieter_vde
Gewaardeerd verkenner

heb ik nog niet gedaan.

maar bij technische klantendienst zeggen ze dat het probleem bij de 2de lijnshulp zit, andere zeggen dat het bij een onderaannemer van hen zit die het systeem beheren. Die laatste zouden normaal 4 werkdagen krijgen om het op te lossen, ondertussen zijn dit er al meer dan 10 geworden.

Heb ook niet veel goesting om in de winkel te gaan wachten, die gaan volgens mij toch hetzelfde zeggen...

Leden met de meeste pluimen